Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Bij mij werkt sinds een tijdje de 'volg-knop' op de pagina's van leden niet meer. Als ik erop klik gebeurt er helemaal niks en kan ik nog steeds geen tip van anderen zien. Ik krijg alleen de pagina die je ziet als je iemand niet volgt.
Weten jullie toevallig waar dit aan ligt en hoe ik ervoor kan zorgen dat ik weer mensen kan volgen?
Als ik via een profiel pagina (of het forum) op 'volg dit lid' klik dan gaat dit allemaal prima... krijg je een foutmelding oid?
Bij mij werkt dit ook niet meer. Wanneer ik op een profielpagina op 'volg dit lid' klik, gebeurt er helemaal niets. En wanneer ik in een forum bij een forumbericht op 'volgen' klik bij een persoon, dan verandert dit wel in 'ontvolgen', maar kan ik nog steeds geen tips of zo bekijken van die persoon. Ik heb al IE en Chrome geprobeerd, maar bij geen van de twee werkt het...
Opgelost! We hebben kort geleden een aanpassing gemaakt en dit was nog niet op de profiel-pagina doorgevoerd. Zojuist een aanpassing gemaakt zodat het ook op de profiel pagina werkt. Daarnaast word de pagina, wanneer je op de profielpagina iemand gaat 'volgen', direct vernieuwd zodat je zelf niet hoeft te klikken om de tips te kunnen zien.
U vraagt wij draaien :-)
@hypnotist86 en @willempie
Opgelost! We hebben kort geleden een aanpassing gemaakt en dit was nog niet op de profiel-pagina doorgevoerd. Zojuist een aanpassing gemaakt zodat het ook op de profiel pagina werkt. Daarnaast word de pagina, wanneer je op de profielpagina iemand gaat 'volgen', direct vernieuwd zodat je zelf niet hoeft te klikken om de tips te kunnen zien.
U vraagt wij draaien :-)
Werkt (y)
Het zou fijn zijn als het mogelijk is een aantal verbeteringen door te voeren op de 'odds' pagina:
1. De mogelijkheid om de bookies te kunnen filteren op de bookies die je hebt opgegeven in je profiel.
2. De hoogste odd oplichten op een of andere manier zodat je snel de beste keuze ziet in de lijst (geel vakje eromheen oid).
3. Marathonbet toevoegen.
We gaan alle opties bekijken en bespreken.
Het zou fijn zijn als het mogelijk is een aantal verbeteringen door te voeren op de 'odds' pagina:
1. De mogelijkheid om de bookies te kunnen filteren op de bookies die je hebt opgegeven in je profiel.
2. De hoogste odd oplichten op een of andere manier zodat je snel de beste keuze ziet in de lijst (geel vakje eromheen oid).
3. Marathonbet toevoegen.
Wat vinden jullie hiervan?
Mag ik vragen waarom je marathonbet wilt toevoegen, mijn ervaring is veels te hoge odds tov markt en als je daar dan 2-3x op bet bet je gelimit en mag je tot 1 euro inzetten, hou je dat vol dan mag je 0 euro inzetten. Lijkt me niet heel representatief.
Versie 8.0.7601.17514 van internet explorer oftewel ie 8 :D
Ok, we gaan eens bekijken wat daar niet goed gaat :-)
Versie 8.0.7601.17514 van internet explorer oftewel ie 8 :D
Wat één 'div' je doet die je niet afsluit. Volgens mij is het opgelost voor Internet Explorer 8.0.7601.17514, los van het feit dat de site er in die browser niet uit ziet met alle rechte hoeken. Maar ja... gelukkig doet Internet Explorer tegenwoordig een stuk beter mee met de webstandaarden :-)
Check en een fijn weekend!