Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zeg blauw @ 1.30. Free money.
Tenzij je het niet weet, zoveel leden die alleen hier komen voor VW10 en dat soort dingen.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
chomp:
Ik zeg blauw @ 1.30. Free money.
Tenzij je het niet weet, zoveel leden die alleen hier komen voor VW10 en dat soort dingen.

Vraag het even na. Wieltje rechtsboven, is het te veranderen.
groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Bij mij werkt sinds een tijdje de 'volg-knop' op de pagina's van leden niet meer. Als ik erop klik gebeurt er helemaal niks en kan ik nog steeds geen tip van anderen zien. Ik krijg alleen de pagina die je ziet als je iemand niet volgt.
Weten jullie toevallig waar dit aan ligt en hoe ik ervoor kan zorgen dat ik weer mensen kan volgen?
0 Vind ik leuk's
Als ik via een profiel pagina (of het forum) op 'volg dit lid' klik dan gaat dit allemaal prima... krijg je een foutmelding oid?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Als ik via een profiel pagina (of het forum) op 'volg dit lid' klik dan gaat dit allemaal prima... krijg je een foutmelding oid?

Nee, krijg ook geen foutmelding, er gebeurt gewoon helemaal niks
0 Vind ik leuk's
willempie6:
vw-crew:

Nee, krijg ook geen foutmelding, er gebeurt gewoon helemaal niks

Is er echt geen oplossing voor? Best irritant namelijk.
Ik ben overigens allesbehalve een computer-expert, maar zou het anders iets met mijn Flash/Java/Shockwave of wat voor onzin dan ook te maken kunnen hebben? Want dan kan ik natuurlijk proberen 1 van die dingen te updaten of opnieuw te installeren
0 Vind ik leuk's
Het zou fijn zijn als het mogelijk is een aantal verbeteringen door te voeren op de 'odds' pagina:
1. De mogelijkheid om de bookies te kunnen filteren op de bookies die je hebt opgegeven in je profiel.
2. De hoogste odd oplichten op een of andere manier zodat je snel de beste keuze ziet in de lijst (geel vakje eromheen oid).
3. Marathonbet toevoegen.
Wat vinden jullie hiervan?
0 Vind ik leuk's
Gewoon een leuk aardigheidje richting het WK voor onze Belgische leden én bezoekers:

Klik hier maar eens op:
- https://www.voetbalwedden.net :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
zou mooi zijn als het onder ie explorer ook wil scrollen, heb op mijn werk geen mogelijkheid om chrome te installeren of een andere browser
0 Vind ik leuk's
louweeh:
zou mooi zijn als het onder ie explorer ook wil scrollen, heb op mijn werk geen mogelijkheid om chrome te installeren of een andere browser

Wat is je Explorer versie op het werk? Gaan we daar eens even werk van maken... :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.