Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En dan nog iets, is het te regelen dat er notificaties op topics kunnen komen? Hierdoor kun je goede tippers beter volgen en direct inzetten als zij een tip plaatsen (y)
0 Vind ik leuk's
knight876:
En dan nog iets, is het te regelen dat er notificaties op topics kunnen komen? Hierdoor kun je goede tippers beter volgen en direct inzetten als zij een tip plaatsen (y)

Hoe zie je dit voor je? Je kan per topic al aangeven (als je een reactie plaatst) of je bij iedere volgende reactie een email wilt ontvangen, alleen bij de eerstvolgende reactie of helemaal niet. Of heb je het anders in gedachten?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
knight876:

Hoe zie je dit voor je? Je kan per topic al aangeven (als je een reactie plaatst) of je bij iedere volgende reactie een email wilt ontvangen, alleen bij de eerstvolgende reactie of helemaal niet. Of heb je het anders in gedachten?

Ja dat klopt idd, me bad!
Dat komt doordat ik me via een ander e-mail adres heb aangemeld dan mijn meest gebruikte.
Het kan dus idd al, mijn opmerking komt te vervallen :-$
0 Vind ik leuk's
Ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen
Zie dat iedereen hier niet zijn eigen naam heeft dus wil dat veranderen.
Is dit mogelijk
0 Vind ik leuk's
Mijn facebook pagina: https://www.facebook.com/voetbalbets
Vanmorgen mijn tips doorgegeven. (y) Maar staan er niet bij bij mijn tips..
0 Vind ik leuk's
brummus:
Ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen Zie dat iedereen hier niet zijn eigen naam heeft dus wil dat veranderen. Is dit mogelijk

Stuur ons even een pm met je verzoek.
briansvo:

Heb je een foutmelding ontvangen? We hebben vanochtend een wijziging in de database doorgevoerd, mogelijk was het op dat moment niet mogelijk om tips op te slaan. Zou je het nog eens willen proberen?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
briansvo:

Heb je een foutmelding ontvangen? We hebben vanochtend een wijziging in de database doorgevoerd, mogelijk was het op dat moment niet mogelijk om tips op te slaan. Zou je het nog eens willen proberen?
Nee heb geen foutmelding gehad tijdens het tippen.. De tips waren voor vanavond.. Maarja ik weet niet of jullie dat ergens terug kunnen inden of dat het gewoon pech is..
0 Vind ik leuk's
In dat geval denk ik: pure pech. We kunnen niets meer van je terugvinden helaas :-(
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
In dat geval denk ik: pure pech. We kunnen niets meer van je terugvinden helaas :-(

Oke dat is zonde had namelijk als banker Giannina +3 10/10
Maarja is jammer! (y)
0 Vind ik leuk's
Kunnen jullie misschien weer een 100% stortingsbonus voor Bwin regelen voor leden van VW? Je moet toch die paar dagen dat je vrij hebt door komen (a)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.