Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Het wordt een tijd voor een app: Vw message's
Simpel appje met chat van vw en pm'en via mobiel. (a)
Heb een android telefoon en pm werkt totaal niet via browser..
Je moet Google Chrome gebruiken... Adroid browsers werken niet, wel chrome
Niet gelijk een nieuwe server, maar de chat en het laden van tips gaat hartstikke sloooom. Heb ik het hele weekend al last van. Hoop dat het snel verholpen is.
Nieuwe server aub. Site is veuuuuul te traag.
We hebben momenteel (en oom de afgelopen dagen) problemen met onze server welke verre van stabiel is. Het heeft onze aandacht en we zijn er 120% mee bezig. Dat is alleen lastig op zondagavond om mensen te localiseren.
Morgen hopen we meer te kunnen zeggen want dit kan zo niet... :-(
Neem de tijd om het op te lossen. Beter een goede oplossing binnen een week, dan een tijdelijke binnen een dag.
Beter toch?
We hebben momenteel (en oom de afgelopen dagen) problemen met onze server welke verre van stabiel is. Het heeft onze aandacht en we zijn er 120% mee bezig. Dat is alleen lastig op zondagavond om mensen te localiseren.
Morgen hopen we meer te kunnen zeggen want dit kan zo niet... :-(
Top (y) (y) (y)
Staan een aantal foutjes in, Arsenal moet twee keer tegen Arsenal.
Zal deze keer is mee doen, kans dat ik win is nu iets groter (h)