Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Een 'like' geven bij de artikelen van forum topics?! Een beetje wat www.voetbalzone.nl ook heeft bij het geven van reacties onderaan een artikel. Hierdoor zal een (goed) geschreven artikel eerder opvallen.
Ik heb geen idee of dit idee al een andere keer is voorgesteld, maar dit idee het niet direct vinden bij de voriges paginas van dit topics, daarom ben ik benieuwd naar jullie reactie!
http://i.imgur.com/nQ7ptcM.png?1">
Bij mij wordt de voorpagina niet meer ververst. De actuele forum topics en tips van leden worden niet vernieuwd. Nu lijkt het alsof er geen nieuwe reacties zijn in het forum terwijl dit wel zo is. Zo ziet het er uit bij mij nu.
Is zojuist opgelost :-)
Op dit moment doen jullie veel aan prijsvragen etc... het geld gaat dan vaak naar 1 persoon. En je moet er ook nog eens goed voor kunnen betten. Is het niet leuk om een paid tipper te betalen en zijn tips op vw te zetten, zodat vw iedereen 'grotere kans op winst'kan geven. Het kost waarschijnlijk ook nog eens minder voor vw dan de prijsvragen en ik denk dat wij als vw'ers liever zoiets hebben als een prijsvraag.. ( tenminste ik wel)
Mvg, briansvo
Ten eerste bedankt voor je suggestie, daar houden we van. Echter gaan we geen mensen betalen voor het plaatsen van tips.
We hebben een tipscompetitie waar iedereen vrij aan mee kan spelen. We hebben prima prijzen die mensen graag winnen en hier ook hun best voor doen. Daardoor komen de spelers bovenaan te staan (op basis van ROI) welke jij weer kan kan gaan volgen. Kortom, ik denk dat we op de goede weg zijn en met de aanpassingen aan de tipscompetitie die we gaan doorvoeren zal het alleen maar spannender worden volgend seizoen.
Maar... wel erg bedankt voor het meedenken!
Zal hier vast wel een keer genoemd zijn, maar nog niet aangepast dan. Als je een leden topic opent vanuit de homepage kom je op de eerste pagina van het topic uit. Dit is zeer irritant, want nu moet je steeds naar de laatste pagina klikken. Kan je niet automatisch op de laatste pagina uitkomen?
Dat kan zeker....
Edit: Waarom zouden we dat doen? Je kan op de gebruikersnaam achter de topicnaam klikken voor het laatste bericht én op het cijfer (navigatie) achter de topictitel.
Hebben meer mensen dat?
Zal hier vast wel een keer genoemd zijn, maar nog niet aangepast dan. Als je een leden topic opent vanuit de homepage kom je op de eerste pagina van het topic uit. Dit is zeer irritant, want nu moet je steeds naar de laatste pagina klikken. Kan je niet automatisch op de laatste pagina uitkomen?
Ooh ik wou inderdaad hetzelfde typen, dit is wel een irritant punt vind ik inderdaad.
Ik zit redelijk vaak in leden topics van andere en mijzelf en dan zit je alles te lezen en dan denk je dit komt bekend voor en zit je op pagina 1. Vorig jaar ging het dacht ik wel altijd naar de laatste pagina.
@VW-Crew je hebt gelijk je kan op het cijfer drukken achter de gebruikersnaam dus bij dat gedeelte heb ik er geen last van.
Maar bij het ledentopic op de homepagina kan het niet en daarbij is het wel irritant omdat het toch een soort 'snelmenu' is.
http://i43.tinypic.com/j6mosm.png">
Zou het niet alleen bij dit gedeelte ingesteld kunnen worden?