Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vincent129:
kan de laatste reacties hier niet lezen ff testen of dat nu wel lukt :P

Dit is net bij mij het zelfde, je moet altijd 1 pagina teruggaan om de laatste reactie te lezen. Om mobiel kan het heel frustrerend zijn.
op mijn topic*
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat
Pagina 34, 35 en so on komen hier ook niet in beeld, daarnaast ontvang ik geen rood 1tje meer als je en pm hebt ontvangen.
0 Vind ik leuk's
Knight heeft voor mij gereageerd maar zijn reactie zie ik niet.
Hier alsnog een test van mij....
0 Vind ik leuk's
Nog steeds werkt het forum niet goed en ik kan het ook niet checken of jullie mijn opmerking hebben ontvangen, want dat komt niet in beeld?
0 Vind ik leuk's
Na een kleine test zijn de topics weer goed bereikbaar. De manier van het genereren van de navigatie bevatte een foutje waardoor sommige reacties niet in de calculatie van het aantal reacties werden meegenomen. Daardoor ging de navigatie fout. Als het goed is, is dit nu opgelost.
Mocht dit niet zo zijn: let me know!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
onzemichael:
Pagina's 33, 34. 35 en 36 zijn leeg,
gisteren hier iets in gepost en weeeeer is mn post weg.
alles is weg? Hoe kan dit??

Dat was een bug en zoals hierboven te lezen valt is het als het goed is opgelost! Bij mij werkt alles tot op heden prima.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
knight876:
Nog steeds werkt het forum niet goed en ik kan het ook niet checken of jullie mijn opmerking hebben ontvangen, want dat komt niet in beeld?

Het werkt nu wel weer want de bug is als het goed is verholpen! Hopelijk komt deze bug in de toekomst niet meer voor want het was wel irritant om bepaalde topics/post niet te kunnen lezen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
We hebben een kleine aanpassing in het forum gemaakt waardoor losse topicpagina's sneller kunnen worden geladen. Een hele mooie verbetering als je het mij zou vragen. Als iedere miliseconde telt...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hahah ff seriues krijg je nu al een ban als je( kk) zeg wat is er erg aan( kk) volgens mij beteken het niet eens wat ga wel heel ver hoor heb in het woordenboek gezocht maar kan geen betekenis vinden...................
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
tattooaces:
hahah ff seriues krijg je nu al een ban als je( kk) zeg wat is er erg aan( kk) volgens mij beteken het niet eens wat ga wel heel ver hoor heb in het woordenboek gezocht maar kan geen betekenis vinden...................

En wat wil je met "(kk)" precies zeggen? Een gebakken eitje met spek of dat je band lek is of dat je morgen gaat kitesurfen of dat je liever yoghurt hebt of wil je er gewoon 'kanker' mee zeggen. Ik weet het wel...
Mijns inziens genoeg reden voor een ban. En ja, ik ben bloedserieus. Gedraag je, gebruik normaal taalgebruik en blijf anders lekker weg.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.