Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je moet daar op de 'tijd' drukken en dan kom je bij de laatste post, dus bij Micktips op 22:31 klikken
ik kwam er pas net achter *rent weg met schaamrood op kaken*
0 Vind ik leuk's
Ik zag het ook al laatst. Je moet idd gewoon op de cijfers drukken achter de leden van tips
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Een makkelijkere manie om je pm box te legen, nu moet je op de vuilnisbak drukken en dan nog bevestigen, het zou handig zijn met vakjes ervoor zodat je meerdere berichten tegelijk kunt weggooien.
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
soccer4u:
Zal hier vast wel een keer genoemd zijn, maar nog niet aangepast dan. Als je een leden topic opent vanuit de homepage kom je op de eerste pagina van het topic uit. Dit is zeer irritant, want nu moet je steeds naar de laatste pagina klikken. Kan je niet automatisch op de laatste pagina uitkomen?

Dat kan zeker.... gaan we zo even aanpassen :-)
Edit: Waarom zouden we dat doen? Je kan op de gebruikersnaam achter de topicnaam klikken voor het laatste bericht én op het cijfer (navigatie) achter de topictitel.

Zie nu inderdaad dat als je op de tijd klikt, je op de laatste pagina terecht komt. Maar waarom ook niet de titel van het topic naar de laatste pagina linken? Ik denk dat 90% van de leden geïnteresseerd is in het laatste bericht, ipv de openingspost ;-).
0 Vind ik leuk's
snku:
Je moet daar op de 'tijd' drukken en dan kom je bij de laatste post, dus bij Micktips op 22:31 klikken
ik kwam er pas net achter *rent weg met schaamrood op kaken*

Thanks! Die kende ik nog niet inderdaad bij dat gedeelte.
0 Vind ik leuk's
Het wordt een tijd voor een app: Vw message's
Simpel appje met chat van vw en pm'en via mobiel. (a)
Heb een android telefoon en pm werkt totaal niet via browser..
0 Vind ik leuk's
Het menu linksonder, dat de activiteit van mensen aangeeft die je aan het volgen bent vind ik erg handig. Het mist alleen naar mijn idee een hele belangrijke functie, en dat is een melding van als diegene een voorbeschouwing heeft gepost. Vaak is er na het posten van de voorbeschouwing weinig tijd om value te pakken op een bepaalde weddenschap. Dit zou het voor mij en wellicht voor anderen een stuk gemakkelijker maken, elke zoveel tijd de voorbeschouwingen aanklikken om te kijken of er al een nieuwe is lijkt me een beetje veel van het goede. Hopelijk kan deze feature toegevoegd worden!
0 Vind ik leuk's
juventus:
Het menu linksonder, dat de activiteit van mensen aangeeft die je aan het volgen bent vind ik erg handig. Het mist alleen naar mijn idee een hele belangrijke functie, en dat is een melding van als diegene een voorbeschouwing heeft gepost. Vaak is er na het posten van de voorbeschouwing weinig tijd om value te pakken op een bepaalde weddenschap. Dit zou het voor mij en wellicht voor anderen een stuk gemakkelijker maken, elke zoveel tijd de voorbeschouwingen aanklikken om te kijken of er al een nieuwe is lijkt me een beetje veel van het goede. Hopelijk kan deze feature toegevoegd worden!

Dit is zeker een goed punt en ook al eens eerder langs zien komen op het forum. Het is erg handig om up to date van alle gebeurtenissen hier op voetbalwedden op de hoogte te zijn. Hiervoor wordt het overzichtelijker en hoeft er minder geklikt te worden om op gewenste pagina te komen. Ik zal even navragen wanneer dit doorgevoerd gaat worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik ben benieuwd naar hoe men naar een systeem als dit aan kijkt hier op VW, en of het haalbaar is:
Users kunnen elkaar een bedankje of een duimpje geven.
Hiermee verzamelt een user dus duimpjes/bedankjes/whatever en dat is te zien onder zijn gebruikersnaam of avatar.
Als iemand dus bijvoorbeeld een goed onderbouwde tip post, kan een andere user klikken op 'dankjewel' o.i.d. bij zijn post. Dan krijgt hij +1 bedankje. Aantal bedankjes zijn dan te zien door andere gebruikers.
Hiermee denk ik dat users eerder geneigd zijn een goed onderbouwde tip te geven, omdat ze hiervoor eerder een bedankje krijgen dan voor een loze tip zonder onderbouwing.
Daarnaast kunnen users ook zien of men veel bedankjes heeft en de tips van die persoon over het algemeen wat waard zijn. Het zou dan misschien ook handig zijn om naast het aantal bedankjes te laten zien in hoeveel posts diegene bedankjes heeft gekregen.
Wat dan van belang is, is dat gebruikers elkaar gaan motiveren om goed onderbouwde tips te geven. Als jij de onderbouwing van een ander waardevol vindt, dan kun je daarvoor een bedankje geven.
Ter verduidelijking nog even een photoshop:
http://i43.tinypic.com/2qbvg9e.jpg">
0 Vind ik leuk's
battes:
Ik ben benieuwd naar hoe men naar een systeem als dit aan kijkt hier op VW, en of het haalbaar is:

Ik zelf vind het zeker wat aangezien dan sneller de betrouwbaarheid van post door bezoekers bekeken kan worden. Op de lange termijn zal dit een mooi beeld geven, wie wel en wie niet berichten plaatst met toegevoegde waarde. Ik zal dit even doorsturen zodat dit hopelijk in de toekomst veranderd gaat worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.