Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
chomponthis2005:
Kunnen jullie misschien weer een 100% stortingsbonus voor Bwin regelen voor leden van VW? Je moet toch die paar dagen dat je vrij hebt door komen (a)

Haha... helemaal bankroet? Stort een klein bedrag en hou je aan het taartsysteem, dan kom je de kerstdagen vast wel door!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik stoor me mateloos aan die "lelijke" delen knop.. en die blijft terug komen.
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
sk1986:
Mozilla + Adblocker en dan kun je gewoon dat scriptje blokkeren heb ik ook gedaan en knoppen zijn weg. :)
0 Vind ik leuk's
sk1986:

Het heeft als functie dat er ook gedeeld kan worden via social media. Inderdaad biedt een adblocker uitkomst. Er zal komende tijd gekeken worden of het van meerwaarde is, en als dta niet zo is zullen de knoppen ook weer verdwijnen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
hoe voeg je dit toe aan je adblocker?
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
wat is dat een adblocker?
0 Vind ik leuk's
damon1988:
wat is dat een adblocker?

een plugin voor je browser om reclame te blokkeren
0 Vind ik leuk's
Als ik mijn postvak wil opschonen moet ik elk bericht apart aanklikken en dan kan ik het pas verwijderen.
Is het misschien mogelijk om in je postvak vakjes te creëren zodat je de berichten aan kunt vinken en in 1 keer weg kunt gooien?
0 Vind ik leuk's
Als ik tegenwoordig naar voetbalwedden.net surf wisselt de "skin-kleur". Vroeger was dat altijd blauw (Firefox, ruim na iedere restart cookies op). Nu is het bijv. ook groen/roze/etc. Als hij groen is, en ik log in, is daarna mijn skin nog steeds groen. Of roze.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
chomp:
Als ik tegenwoordig naar voetbalwedden.net surf wisselt de "skin-kleur". Vroeger was dat altijd blauw (Firefox, ruim na iedere restart cookies op). Nu is het bijv. ook groen/roze/etc. Als hij groen is, en ik log in, is daarna mijn skin nog steeds groen. Of roze.

De kleuren wisselen tegenwoordig automatisch inderdaad. Ik had vernomen dat er op deze manier getest wordt welke kleur leden van voetbalwedden prefereren als standaard kleur. In het verleden was de standaard kleur automatisch op blauw gezet en nu wordt er op democratische wijze een standaard kleur gekozen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.