Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
Bij kleuren heb je rood en groen
maar misschien is het ook verstandig om Oranje te maken voor DNB / +0 :)

mee eens michael,had van de week 2x precies dezelfde gedachte!
0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
Komt er ooit de mogelijkheid om op de ruststand te wedden hier op VW?
Ik heb het niet over HT/FT met odds die soms oplopen tot boven de 200, maar gewoon de ruststand.
0 Vind ik leuk's
Mijn complimenten aan de beheerders/makers van deze website, want het is een hele leuke website en handig. Ook goed dat jullie altijd bezig met het kijken naar verbeteringen en ook de leden laat meedenken. Ik zou zeggen misschien kunnen wij als leden per jaar misschien een vaste financiele bijdrage doen, want ik denk dat de leden die hier vaak op zitten, daar wel toe bereid zijn.
0 Vind ik leuk's
Heb hier juist opgemerkt dat wanneer je bij tips een land selecteerd, je de volgende melding krijgt;
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 1
0 Vind ik leuk's
We hebben zojuist een 2-tal updates uitgevoerd waarbij de 'chat popup' weer terug is van weggeweest. De popup vind het bijzonder fijn om weer gebruikt te gaan worden.
http://i47.tinypic.com/2cpqkgn.jpg">
Daarnaast hebben we een update aan het tips-overzicht uitgevoerd. Wanneer je één van de éxtra selectiemogelijkheden gebruikt zal er achter de tips (achter de duimpjes) een extra icoontje met een getal getoond worden. Dit getal zegt iets over het aantal leden DIE JIJ VOLGT en deze TIP MEESPEELT. Kortom, hou je volgers in de gaten in het tips overzicht. Handig dus!
http://i48.tinypic.com/2laa80o.jpg">
Veel plezier met beide updates!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
jova:
Heb hier juist opgemerkt dat wanneer je bij tips een land selecteerd, je de volgende melding krijgt; You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 1

Nu nog steeds?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ja, ik krijg nog steeds deze foutmelding.
0 Vind ik leuk's
Nog steeds deze error bij het selecteren van een land. Heeft nog iemand hier last van?
Zowel op Chrome als FF krijg ik deze melding.
/double post
0 Vind ik leuk's
Deze SQL error krijg ik ook bij het filteren van tips. Niet alleen bij het selecteren van een land, maar ook bij datums en types weddenschappen. Ik gebruik IE en Firefox.
0 Vind ik leuk's
Misschien een lastige toevoeging, maar zou het niet mogelijk kunnen zijn om op VW te wedden op doelpuntenmaker?
En zoals reeds eens gezegd is geweest, of halftime? Europese HC? 't Is maar een vraag, zou wel leuk zijn volgens mij.
Ook krijg ik nog steeds de volgende foutmelding als ik bij Tips een land of datum wil selecteren:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 1
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.