Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
ik krijg nog altijd die melding als ik gebruikersnaam van unibet wil ingeven
Waar krijg je deze melding? Bij het opslaan van je gebruikersnaam voor het Bookmakerspel en/of de tips competitie?
"Deze gebruikersnaam voor Unibet.com is al bij ons bekend. Klik hier om een gratis account bij Unibet.com aan te maken."
bij het opslagen van unibet naam bij bookmakerspel
Zou nu opgelost moeten zijn, klopt dit?
Bij mij ook nog steeds dezelfde melding als ik mijn gebruikersnaam ingeef bij het bookmakerspel vw-crew: "Deze gebruikersnaam voor Unibet.com is al bij ons bekend. Klik hier om een gratis account bij Unibet.com aan te maken."
Klopt dit ook voor jou?
bij het opslagen van unibet naam bij bookmakerspel
Zou nu opgelost moeten zijn, klopt dit?
kan wel, moet hem nergens meer invullen ineens?
kan wel, moet hem nergens meer invullen ineens?
Bleek dat je 2 items in de database had staan. Momenteel halen we de gegevens anders op zodat de foutmelding niet meer komt, tenzij iemand nu natuurlijk een Unibet gebruikersnaam opgeeft die al aan een andere account gekoppeld is.
Bij mij ook nog steeds dezelfde melding als ik mijn gebruikersnaam ingeef bij het bookmakerspel vw-crew: "Deze gebruikersnaam voor Unibet.com is al bij ons bekend. Klik hier om een gratis account bij Unibet.com aan te maken."
Klopt dit ook voor jou?
Is in orde nu. Moet mijn gebruikersnaam ook niet meer opnieuw opgeven. Bedankt!
Wanneer je daar naar geplaatste tips kijkt en dan vooral BTS en DNB dan kloppen die odds in de lijst van geen kanten. Staan allemaal rond de 2,50 terwijl ze in realiteit rond de 1,50 staan. Je krijgt dit ook pas te zien als je die tip een duim geeft om mee te spelen. Heel vervelend als er foute odds vermeld worden!! ;-)