Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
de chat is ook al een hele dag een DRAMA
0 Vind ik leuk's
Twitter: @kampers1986
kampers:
de chat is ook al een hele dag een DRAMA

Sorry, maar voor het ogenblik is de hele site een DRAMA!!
Je kan bijna gewoon niets meer. Geen voorbeschouwingen lezen, tips plaatsen enz zonder het teken te krijgen dat de site teveel bezoekers heeft!!
Leuk is anders.
Tips plaatsen lukt bijna gewoon niet en als het dan toch lukt is het scherm van de te plaatsen te groot en krijg ik het zelfs niet weg of ik moet de site verlaten en terug inloggen?? Ppppffff
Ik zie dat er altijd rond de honderd mensen op de site zitten, dus dat kan echt de bedoeling niet zijn dat de site dan al niet meer werkt??
SUPER MARIO werk aan de winkel!!!
0 Vind ik leuk's
Waaauuuwww na vier pogingen lukt het mij om toch iets geplaatst te krijgen. (y)
0 Vind ik leuk's
Gister was het net als bij iedereen waarschijnlijk ook bij mij waardeloos. Maar vandaag draait de site prima bij mij :s .......
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Gister was het net als bij iedereen waarschijnlijk ook bij mij waardeloos. Maar vandaag draait de site prima bij mij :s .......
leonardo1965:
leonardo1965:

Beste VW'ers..
Excuus voor het ongemak van afgelopen weekend. Ik begreep net dat ze er vandaag flink mee bezig zijn geweest. Aankomende dagen gaan we verder om alles nog stabieler te maken. Vragen zie ik graag in dit topic verschijnen.
Groeten en een fijne avond!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Wanneer ik mijn nieuwe gebruikersnaam wil doorgeven voor het bookmakerspel, krijg ik de volgende melding:
"Deze gebruikersnaam voor Unibet.com is al bij ons bekend. Klik hier om een gratis account bij Unibet.com aan te maken."
Ik heb de naam al eens doorgegeven voor het vw10-spel en de tipscompetitie, misschien dat hij daarom al bekend is? Zouden jullie dit kunnen oplossen?
0 Vind ik leuk's
Ik heb het probleem dat de pop ups (plaatsen van een tip bijvoorbeeld) heel hinderlijk op de voorgrond blijven. Weet niet of andere mensen hier ook last van hebben?
Ter voorbeeld: Ik wil een nieuwe tip plaatsen, selecteer vervolgens alles, maar dan valt de knop om m daadwerkelijk te plaatsen net buiten mn scherm. Als ik dan naar beneden scroll blijft de pop up precies op dezelfde plek staan maar scrollt de achtergrond wel naar beneden. Op deze manier is het bijzonder hinderlijk tips te plaatsen en vrijwel alles wat in pop up verschijnt (inbox etc).
Zou het erg op prijs stellen als dit verholpen kan worden.
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
basedgod:
Ik heb het probleem dat de pop ups (plaatsen van een tip bijvoorbeeld) heel hinderlijk op de voorgrond blijven. Weet niet of andere mensen hier ook last van hebben?
Ter voorbeeld: Ik wil een nieuwe tip plaatsen, selecteer vervolgens alles, maar dan valt de knop om m daadwerkelijk te plaatsen net buiten mn scherm. Als ik dan naar beneden scroll blijft de pop up precies op dezelfde plek staan maar scrollt de achtergrond wel naar beneden. Op deze manier is het bijzonder hinderlijk tips te plaatsen en vrijwel alles wat in pop up verschijnt (inbox etc).
Zou het erg op prijs stellen als dit verholpen kan worden.

Ik ook basegod, had het hier boven er al over. ;-)
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Wanneer ik mijn nieuwe gebruikersnaam wil doorgeven voor het bookmakerspel, krijg ik de volgende melding: "Deze gebruikersnaam voor Unibet.com is al bij ons bekend. Klik hier om een gratis account bij Unibet.com aan te maken." Ik heb de naam al eens doorgegeven voor het vw10-spel en de tipscompetitie, misschien dat hij daarom al bekend is? Zouden jullie dit kunnen oplossen?

Hier hebben we net naar gekeken en zou opgelost moeten zijn. Kan je of kunnen jullie dit bevestigen?
basedgod:
Ik heb het probleem dat de pop ups (plaatsen van een tip bijvoorbeeld) heel hinderlijk op de voorgrond blijven. Weet niet of andere mensen hier ook last van hebben? Ter voorbeeld: Ik wil een nieuwe tip plaatsen, selecteer vervolgens alles, maar dan valt de knop om m daadwerkelijk te plaatsen net buiten mn scherm. Als ik dan naar beneden scroll blijft de pop up precies op dezelfde plek staan maar scrollt de achtergrond wel naar beneden. Op deze manier is het bijzonder hinderlijk tips te plaatsen en vrijwel alles wat in pop up verschijnt (inbox etc). Zou het erg op prijs stellen als dit verholpen kan worden.

Helemaal logisch! We hebben de maximale hoogte op 600 pixels gezet waarna er een scrollbalk komt als er content buiten het vlak komt. Is dit beter voor je BasedGod?
leonardo1965:
Ik ook basegod, had het hier boven er al over. ;-)

Voor jou ook beter Leo?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bij mij is dat al een heel verbetering!! Bedankt super Mario. (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.