Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Krijgen anderen hier ook om de 20sec een pop-up met '6000500'? Ik heb het alleen als ik deze website bezoek, waar zit de fout?
0 Vind ik leuk's
imillione:
Krijgen anderen hier ook om de 20sec een pop-up met '6000500'? Ik heb het alleen als ik deze website bezoek, waar zit de fout?

We zijn met de chat bezig geweest en hebben ingebouwd dat de chat bij bezoekers, die een tijdje 'inactief' zijn, niet meer geladen zal worden. Dat scheelt nogal wat serverkracht door vele leden die (met meerdere open vensters op vw) de site open laten staan. We hopen dat hiermee de site stabieler kan worden :-)
Mocht dit niet zo zijn... let us know! We zijn de laatste tijd voornamelijk bezig om zware taken beter te optimaliseren waardoor de site sneller (en/of in ieder geval niet trager) gaat worden. Mede door het continu inladen van alle odds/wedstrijden/spelers/tussenstanden etc etc heeft onze database het iedere dag bijzonder zwaar te verduren.
Echter, voor het slapengaan zingen we altijd met de database, dus we mogen er ook best wat van verwachten.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Omdat ik geen geld meer heb bij het bookmakerspel kan ik geen voorspellingen plaatsen. Desondanks staat er nog steeds de melding dat ik mijn voorspellingen moet plaatsen en dat terwijl het spel al een dag bezig is. Kunnen jullie dit veranderen als jullie niks te doen hebben?
0 Vind ik leuk's
Ik heb deze maand reeds 1 tip gespeeld, Deportivo Lara - Real Esppor [2] +1.25 in Venuzuela.
De match eindigde op 3-2 voor de thuisploeg.
De uitbetaling is goed, ik krijg de helft van mijn notering uitbetaald, namelijk 1.26.
Echter bij LSP staat er nu -1, terwijl ik eigenlijk toch +0.26 zou moeten hebben? Of zie ik dat verkeerd?
De weddenschap is niet verloren, het is een push/win, de helft van de oorspronkelijke notering dus.
Foutje?
0 Vind ik leuk's
Als ik op HOME klik dan zie ik links berichten van mensen die ik volg, zoals:
vandaag om 16:47
vw-crew is spartacus gaan volgen.
12.03.2013 om 16:52
hypnotist86 heeft een reactie geplaatst in topic Champions League 2012-2013.
12.03.2013 om 13:24
suprer heeft zijn/haar voorspellingen in de VW10 geupdate.
Maar nu is mijn vraag of dat het ook mogelijk is om de tips te zien van de mensen die ik volg? Bij Blogabet kun je namelijk zien als iemand een tip speelt. Is het mogelijk om dit dan te laten zien wanneer iemand een tip plaatst of meespeelt? :)
Ik volg nu een aantal tippers en kost me veel tijd om elke dag door hun profielen te scrollen :P De acties die de mensen nu doen mbt posten op het forum en bookmakerspel invullen is wel zichtbaar :P
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Als ik op HOME klik dan zie ik links berichten van mensen die ik volg, zoals:
vandaag om 16:47
vw-crew is spartacus gaan volgen.
12.03.2013 om 16:52
hypnotist86 heeft een reactie geplaatst in topic Champions League 2012-2013.
12.03.2013 om 13:24
suprer heeft zijn/haar voorspellingen in de VW10 geupdate.
Maar nu is mijn vraag of dat het ook mogelijk is om de tips te zien van de mensen die ik volg? Bij Blogabet kun je namelijk zien als iemand een tip speelt. Is het mogelijk om dit dan te laten zien wanneer iemand een tip plaatst of meespeelt? :)
Ik volg nu een aantal tippers en kost me veel tijd om elke dag door hun profielen te scrollen :P De acties die de mensen nu doen mbt posten op het forum en bookmakerspel invullen is wel zichtbaar :P

Sluit me hier volledig bij aan!
0 Vind ik leuk's
Dag OnzeMichael en Pannenkoek,
Ja, dit is middels ons achterliggende systeem zeker mogelijk en staat al op ons lijstje. Nu jullie hier zelf mee komen hoop ik hier op korte termijn aan toe te komen. Het is een extra functie die inderdaad veel tijd kan besparen! Komt goed!
(y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Dag OnzeMichael en Pannenkoek,
Ja, dit is middels ons achterliggende systeem zeker mogelijk en staat al op ons lijstje. Nu jullie hier zelf mee komen hoop ik hier op korte termijn aan toe te komen. Het is een extra functie die inderdaad veel tijd kan besparen! Komt goed!
(y)

topper (Y)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
topper (Y)

Altijd onder het motto: "twee weten meer dan één" of "u vraagt wij draaien" ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bij kleuren heb je rood en groen
maar misschien is het ook verstandig om Oranje te maken voor DNB / +0 :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.