Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jova:
Misschien een lastige toevoeging, maar zou het niet mogelijk kunnen zijn om op VW te wedden op doelpuntenmaker?
En zoals reeds eens gezegd is geweest, of halftime? Europese HC? 't Is maar een vraag, zou wel leuk zijn volgens mij.
Ook krijg ik nog steeds de volgende foutmelding als ik bij Tips een land of datum wil selecteren:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 1

Doelpuntenmaker hebben wij wel data voor, echter kunnen wij dit niet toevoegen omdat de geluksfactor dan te groot wordt. Heel veel leden zullen op onmogelijke odds gaan wedden 10/10. En dan geeft de competitie helemaal een vertekend beeld.
Die error wordt zo snel mogelijk opgelost. Hopelijk voor maandag.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Geluksfactor bij even/oneven is veel groter en heeft eigenlijk niets met wedden te maken en die bieden jullie ook
0 Vind ik leuk's
mojos:
Geluksfactor bij even/oneven is veel groter en heeft eigenlijk niets met wedden te maken en die bieden jullie ook

Klopt! Bedankt voor je inbreng! Zal wellicht volgend jaar er ook uit worden gehaald. Of misschien wel in het nieuwe seizoen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
mojos:

Aangezien onzemichael ook eerder reageerde op mijn even/oneven tips, wil ik toch wel even het volgende kwijt. De geluksfactor is altijd, bij elke weddenschap dan ook, aanwezig. De odds van even of oneven liggen altijd rond de 1.90 en zullen dus bijgevolg niet voor de grootste verschuivingen zorgen in het klassement. Zelf plaatste ik dit jaar al ongeveer 5 'even' tips en allen waren ze succesvol. Omdat ik dacht dat enkele partijen op een gelijkspel gingen eindigen (= altijd even), wilde ik toch nog een 'zekerheid' inbouwen door op even te spelen. Zo kon immers ook een 2-0 zege of een 0-6 nederlaag als een juiste tip gezien worden. Zie dan ook niet in wat hier verkeerd aan is. Dus om te zeggen dat het niets met wedden te maken heeft, vind ik complete onzin. Alsook de 'oneven' tips zijn niet zo maar gewone gokjes. Als je namelijk een minimale nederlaag verwacht (1-0, 2-1, ...) dan kan het ook interessant zijn om op oneven te spelen.
Mij maakt het niet zo veel uit of even/oneven er uit wordt gehaald, maar ik wilde wel even aanhalen dat die tips nog niet zo dom zijn als jij hier laat uitschijnen en dat de geluksfactor niet groter of kleiner is dan bij andere weddenschappen.
0 Vind ik leuk's
tom800:

Zelf plaatste ik dit jaar al ongeveer 5 'even' tips en allen waren ze succesvol. Omdat ik dacht dat enkele partijen [B]op een gelijkspel gingen eindigen [/B](= altijd even), wilde ik toch nog een 'zekerheid' inbouwen door op even te spelen. [B]Zo kon immers ook een [U]2-0 zege[/U] of een [U]0-6 nederlaag[/U] als een juiste tip gezien worden.[/B] Zie dan ook niet in wat hier verkeerd aan is. Dus om te zeggen dat het niets met wedden te maken heeft, vind ik complete onzin. Alsook de 'oneven' tips zijn niet zo maar gewone gokjes. Als je namelijk een minimale nederlaag verwacht (1-0, 2-1, ...) dan kan het ook interessant zijn om op oneven te spelen.
Mij maakt het niet zo veel uit of even/oneven er uit wordt gehaald, maar[I] ik wilde wel even aanhalen dat die tips nog niet zo dom zijn als jij hier laat uitschijnen en dat de geluksfactor niet groter of kleiner is dan bij andere weddenschappen.[/I]

Dit is toch gewoon gokken vriend? Je verraadt gewoon jezelf hier. Als 2 ploegen aan elkaar gewaagd zijn dan zal het heus niet snel 0-6 worden. De kans dat het even wordt blijft 50%. Dat jij hiermee zekerheid inbouwt is ook gewoon onzin.
Snap trouwens ook niet waarom je nu opeens niets meer inzet? Je speelt 150 tips per maand en zullen er dalijk hooguit 10 a 20 per maand worden. Ook erg onrealistisch ;)
volgend jaar misschien gewoon minimum 50 tips per maand nemen voor constante prestaties.
0 Vind ik leuk's
tom800:
mojos:

Aangezien onzemichael ook eerder reageerde op mijn even/oneven tips, wil ik toch wel even het volgende kwijt. De geluksfactor is altijd, bij elke weddenschap dan ook, aanwezig. De odds van even of oneven liggen altijd rond de 1.90 en zullen dus bijgevolg niet voor de grootste verschuivingen zorgen in het klassement. Zelf plaatste ik dit jaar al ongeveer 5 'even' tips en allen waren ze succesvol. Omdat ik dacht dat enkele partijen op een gelijkspel gingen eindigen (= altijd even), wilde ik toch nog een 'zekerheid' inbouwen door op even te spelen. Zo kon immers ook een 2-0 zege of een 0-6 nederlaag als een juiste tip gezien worden. Zie dan ook niet in wat hier verkeerd aan is. Dus om te zeggen dat het niets met wedden te maken heeft, vind ik complete onzin. Alsook de 'oneven' tips zijn niet zo maar gewone gokjes. Als je namelijk een minimale nederlaag verwacht (1-0, 2-1, ...) dan kan het ook interessant zijn om op oneven te spelen.
Mij maakt het niet zo veel uit of even/oneven er uit wordt gehaald, maar ik wilde wel even aanhalen dat die tips nog niet zo dom zijn als jij hier laat uitschijnen en dat de geluksfactor niet groter of kleiner is dan bij andere weddenschappen.

Sorry maar daar ben ik het dus totaal niet mee eens, naar mijn mening zijn even/oneven weddenschappen puur gokken en heeft helemaal niks 0,0 met wedden te maken.
Hoe dan ook, ik zei dat niet speciaal om jou, maar meer om wat Vonloite zij wat betreft weddenschappen met goalscorers.... Van mij hoeft het er ook niet uitgehaald te worden, want iedereen kan er anders over denken. Persoonlijk heb ik nog nooit een weddenschap geplaatst op even/oneven, maar zullen vast wel een paar zijn die een draai aan de roulette willen geven.
0 Vind ik leuk's
jaloezie is een lelijke ziekte, nietwaar michael en mojos?
dat je na enige tijd minder risico inboudt lijkt me zo logisch dat het maar kan zijn.
de meningen van mojos en onzemichael zijn volledig van de pot gerukt en zijn vooral gebasseerd op jaloezie
0 Vind ik leuk's
psvftw:
jaloezie is een lelijke ziekte, nietwaar michael en mojos?
dat je na enige tijd minder risico inboudt lijkt me zo logisch dat het maar kan zijn.
de meningen van mojos en onzemichael zijn volledig van de pot gerukt en zijn vooral gebasseerd op jaloezie
Hoeveel nicknames heb jij wel niet op deze site? Valt mij op dat elke keer als ik iets zeg hierover er opeens reacties komen van leden die ik nog nooit eerder hier heb gezien :s Volgens mij kan Tom prima zelf reageren, je zal wel een billenmaatje zijn van hem ofzo.
0 Vind ik leuk's
Misschien vallen jullie steeds in herhaling en zijn het ook maar steeds dezelfde 2 leden die met jaloerse reacties komen ;-)
onzemichael:
tom800:

Zelf plaatste ik dit jaar al ongeveer 5 'even' tips en allen waren ze succesvol. Omdat ik dacht dat enkele partijen [B]op een gelijkspel gingen eindigen [/B](= altijd even), wilde ik toch nog een 'zekerheid' inbouwen door op even te spelen. [B]Zo kon immers ook een [U]2-0 zege[/U] of een [U]0-6 nederlaag[/U] als een juiste tip gezien worden.[/B] Zie dan ook niet in wat hier verkeerd aan is. Dus om te zeggen dat het niets met wedden te maken heeft, vind ik complete onzin. Alsook de 'oneven' tips zijn niet zo maar gewone gokjes. Als je namelijk een minimale nederlaag verwacht (1-0, 2-1, ...) dan kan het ook interessant zijn om op oneven te spelen.
Mij maakt het niet zo veel uit of even/oneven er uit wordt gehaald, maar[I] ik wilde wel even aanhalen dat die tips nog niet zo dom zijn als jij hier laat uitschijnen en dat de geluksfactor niet groter of kleiner is dan bij andere weddenschappen.[/I]

Dit is toch gewoon gokken vriend? Je verraadt gewoon jezelf hier. Als 2 ploegen aan elkaar gewaagd zijn dan zal het heus niet snel 0-6 worden. De kans dat het even wordt blijft 50%. Dat jij hiermee zekerheid inbouwt is ook gewoon onzin.
Snap trouwens ook niet waarom je nu opeens niets meer inzet? Je speelt 150 tips per maand en zullen er dalijk hooguit 10 a 20 per maand worden. Ook erg onrealistisch ;)
volgend jaar misschien gewoon minimum 50 tips per maand nemen voor constante prestaties.

Waarom zou ik nu tips plaatsen als het seizoen gedaan is? Ik heb in maart 458 (!) tips geplaatst, en nog behaalde ik daar een mooi ROI. En mijzelf verraden? De kans dat het even wordt is 50%, maar wat zijn de kansen op een over of een under ... juist, ook 50%
Trouwens heb ik dit jaar nog nooit (buiten maart dus) 150 tips gespeeld. 10-20 tips waar ik een bijzonder goed gevoel bij heb zal ik dan ook blijven tippen, maar in mijn ogen is het kwalitatieve nog steeds belangrijker dan het kwantitatieve, dus liever 20 goede tips dan 150 tips waarvan de helft niet goed is ;-)
Van jou kan ik het nog enigszins begrijpen dat je 'jaloers' bent op mijn ROI, aangezien je het zelf ook niet slecht doet, maar Mojos (iemand met een ROI van 94%) hoeft op niemand commentaar te geven lijkt me. Ik had zogezegd bij 600 tips kunnen stoppen maar heb er ook al 606 getipt, en dat zullen niet de laatste tips zijn...
0 Vind ik leuk's
tom800:
Misschien vallen jullie steeds in herhaling en zijn het ook maar steeds dezelfde 2 leden die met jaloerse reacties komen ;-)
onzemichael:
tom800:

Waarom zou ik nu tips plaatsen als het seizoen gedaan is? Ik heb in maart 458 (!) tips geplaatst, en nog behaalde ik daar een mooi ROI. En mijzelf verraden? De kans dat het even wordt is 50%, maar wat zijn de kansen op een over of een under ... juist, ook 50%
Trouwens heb ik dit jaar nog nooit (buiten maart dus) 150 tips gespeeld. 10-20 tips waar ik een bijzonder goed gevoel bij heb zal ik dan ook blijven tippen, maar in mijn ogen is het kwalitatieve nog steeds belangrijker dan het kwantitatieve, dus liever 20 goede tips dan 150 tips waarvan de helft niet goed is ;-)
Van jou kan ik het nog enigszins begrijpen dat je 'jaloers' bent op mijn ROI, aangezien je het zelf ook niet slecht doet, maar Mojos (iemand met een ROI van 94%) hoeft op niemand commentaar te geven lijkt me. Ik had zogezegd bij 600 tips kunnen stoppen maar heb er ook al 606 getipt, en dat zullen niet de laatste tips zijn...

1. Begrijp ik niet waarom je je zo aangesproken voelt, want ik reageerde op Vonloite en niet eens op jouw. Maar natuurlijk, je weet waar je mee bezig bent vandaar dat je je zo aangesproken voelt...
2. Wat heeft mijn ROI hiermee te maken?
3. Je bent een cheater.
4. Ik ontvang PM van leden die zeggen dat jij met meerdere accounts aan spellen van VW hebt meegedaan en dat je daarom geen moderator meer bent, dus erg geloofwaardig ben je niet meer.
5. Ik hoop zeker dat jij niet wint, niet omdat ik jaloers zou zijn, maar omdat je een FAKE ROI hebt en de boel aan het belazeren bent. Iemand als OnzeMichael verdient het bijvoorbeeld veel meer, en ik zeg dat niet omdat micheal en ik nou bepaald de beste vrienden zijn.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.