Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
lololol wat een mafkezen hier zeg. Ik zeg toch nergens dat ik jaloers ben??? Ik begin in dit topic toch niet over Even / Oneven? Dat ben jij Tom! Ik heb dan toch volgens mij het volle recht om m'n mening te geven. Ik ben er een van de weinigen die in het andere topic er wat van zeg, terwijl de meeste zo denken maar zn mondjes dicht houden.
Maar je bent goed bezig tom. Ben benieuwd wanneer je een topic opent want speel graag je tips mee (Y)
0 Vind ik leuk's
De info die je hebt is verkeerd mojos ;-) Voorts nodig ik onzemichael rustig uit om mijn voorbeschouwingen uit het Belgische voetbal op de voet te volgen en mijn tips daar te volgen. In het verleden heb je mij daar ook al vaak genoeg voor bedankt, spijtig dat je nu je jaloezie en frustraties op mij moet uitwerken. Voorts wil ik er niet meer over uitweiden, want deze discussie slaat nergens op en de feiten zijn nu eenmaal wat ze zijn.
0 Vind ik leuk's
Open nu maar een topic, plaats daarin je tips. Deze tellen niet mee voor je roi ;)
Ps. en geen even/oneven tips. Succes en einde discussie
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Succes en einde discussie

Ben benieuwd :)! Iedereen heeft meer dan zijn zegje gedaan. Het lijkt me een beetje flauw om mensen af te rekenen op een bepaalde speelwijze. Wij zijn uiteindelijk degene die deze tip mogelijkheden mogelijk maken. En mojos houd de discussie a.u.b. een beetje netjes en haal er niet van alles bij. Wij gaan aankomende week de tipscompetitie voor aankomend jaar uitdenken, daarbij kunnen we alle feedback nogmaals goed gebruiken. Be nice... (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik zie bij sommige topics wel eens mensen gebruik maken van de bookmaker 'Marathonbet', ik heb daar nu ook zelf een account maar ik kan hem niet terugvinden in de lijst met bookmakers als ik een tip wil toevoegen. Bestaat er een kans dat deze nog word toegevoegd?
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
Sorry dat ik hier weer over begin, maar wou het nog even aankaarten. :)
Ik heb namelijk nog steeds die SQL error bij de TIPS pagina, van zodra ik een land, datum etc kies.
Ligt het probleem misschien bij mij? Zo te zien zijn er weinig mensen die dit probleem hebben?
Nog iets, de volgende match is 'abandoned' omdat er een supporter gestorven is.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4963957/Football-fan-killed-ahead-of-Estudiantes-v-Lanus.html
Ik weet niet of ze die match gaan herspelen. Op soccer24 en flashscore is deze match zelfs niet meer terug te vinden..
10.06.2013 Estudiantes - Lanus [1] +0.25 1/10 €1.90
10.06.2013 Estudiantes - Lanus BTS: nee 2/10 €1.75
0 Vind ik leuk's
We hebben vandaag een nieuwe update doorgevoerd aan alle profiel pagina's waarmee je per persoon kan filteren in alle tips die reeds gespeeld zijn. Je kan filteren op resultaat, inzet, odds, type, bookmaker of land. Alle combinaties zijn ook mogelijk. Zo kan je bijvoorbeeld filteren op alle tips die 'goed' zijn met een inzet van 3 stakes, gespeeld bij Bwin en van het type 'over/under'. Kortom: heel gespecificeerd.
Verder komt direct, op basis van de zoekopdracht, de ROI in beeld.
http://s23.postimg.org/6id88cyvf/vw1.jpg">
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
snka2511:
Ik zie bij sommige topics wel eens mensen gebruik maken van de bookmaker 'Marathonbet', ik heb daar nu ook zelf een account maar ik kan hem niet terugvinden in de lijst met bookmakers als ik een tip wil toevoegen. Bestaat er een kans dat deze nog word toegevoegd?

Ik denk zelf dat Marathonbet niet in de lijst met bookmakers komt omdat ik niet verwacht dat Marathonbet een licentie gaat krijgen voor het aanbieden van kansspelen in Nederland. Als Marathonbet wel een licentie gaat krijgen hier dan zal deze bookmaker zeker ook in de lijst komen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Die nieuwe update is puik werk, crew van Voetbalwedden. Bedankt!
0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.
jova:
Nog iets, de volgende match is 'abandoned' omdat er een supporter gestorven is.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4963957/Football-fan-killed-ahead-of-Estudiantes-v-Lanus.html
Ik weet niet of ze die match gaan herspelen. Op soccer24 en flashscore is deze match zelfs niet meer terug te vinden..
10.06.2013 Estudiantes - Lanus [1] +0.25 1/10 €1.90
10.06.2013 Estudiantes - Lanus BTS: nee 2/10 €1.75

Blijkbaar wordt deze match vanavond 19:00 onze tijd hervat.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.