Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
Tom800, wat is nu je probleem?

Dit is toch helemaal te gek voor woorden? Mij even gaan vergelijken met mijn grootste concurrent voor het tipspel. Ik zeg enkel maar dat het niet de bedoeling is om als moderator het tipspel te manipuleren.
Het gedrag en de reacties van onzemichael vind ik trouwens totaal ongepast en respectloos om als moderator te werken voor een mooie website als Voetbalwedden.
Tijd voor een re-organisatie?
0 Vind ik leuk's
http://www.pascopromotions.eu/media/tissueboxen.jpg">
0 Vind ik leuk's
I love sport, But hate Gambling
Ja,
Ik heb er eentje , het zou leuk zijn als je in het tipklassement de spelers zou kunnen zien zakken of stijgen in het klassement. Bijvoorbeeld met pijltjes of zo.
Ik weet niet of dat mogelijk is , maar vindt het wel een leuk idee om te zien wie er stijgt of zakt.
0 Vind ik leuk's
johniee_p:
Ik zeg enkel maar dat het niet de bedoeling is om als moderator het tipspel te manipuleren.
Het gedrag en de reacties van onzemichael vind ik trouwens totaal ongepast en respectloos om als moderator te werken voor een mooie website als Voetbalwedden.

Alsjeblieft zeg Johniee, wat een flauwe reactie weer van je. Denk toch aub 2x (of 3 of 4x moest het nodig zijn) na vooraleer je hier iets plaatst. Denk je nu echt dat het de bedoeling was van OnzeMichael om het tipspel te manipuleren? Met een tip van 3/10 en een odd van 1,80 of 1,90? En wat is er dan mis met het gedrag van OnzeMichael? Voor zover ik kan lezen heeft hij zich in de verste verte niet misdragen. Ik zit hier nu al een hele tijd op deze site, en ik heb OnzeMichael nog nooit foute dingen zien posten. En om iemands 'ontslag' te eisen, is helemaal beneden de gordel.
En voor je mij hier voor de zoveelste keer pm's gaat over beginnen sturen (in de aard van die kinderachtige mail die OnzeMichael hierboven van je heeft gepost), doe geen moeite. Ik wis ze toch onmiddellijk zonder te lezen, zoals ik ook met je laatste pm's heb gedaan. Daar verspil ik mijn tijd niet meer aan. Als je iets te zeggen hebt, doe het dan op het forum.
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
johniee_p:
Ik zeg enkel maar dat het niet de bedoeling is om als moderator het tipspel te manipuleren.

Alsjeblieft zeg Johniee, wat een flauwe reactie weer van je. Denk toch aub 2x (of 3 of 4x moest het nodig zijn) na vooraleer je hier iets plaatst. Denk je nu echt dat het de bedoeling was van OnzeMichael om het tipspel te manipuleren? Met een tip van 3/10 en een odd van 1,80 of 1,90? En wat is er dan mis met het gedrag van OnzeMichael? Voor zover ik kan lezen heeft hij zich in de verste verte niet misdragen. Ik zit hier nu al een hele tijd op deze site, en ik heb OnzeMichael nog nooit foute dingen zien posten. En om iemands 'ontslag' te eisen, is helemaal beneden de gordel.
En voor je mij hier voor de zoveelste keer pm's gaat over beginnen sturen (in de aard van die kinderachtige mail die OnzeMichael hierboven van je heeft gepost), doe geen moeite. Ik wis ze toch onmiddellijk zonder te lezen, zoals ik ook met je laatste pm's heb gedaan. Daar verspil ik mijn tijd niet meer aan. Als je iets te zeggen hebt, doe het dan op het forum.

Michael, wat is nu je probleem?
Hoeveel accounts heb je wel niet?
Ik durf ervoor te wedden dat de volgende reactie van "mojos" gaat komen?
Van een moderator mogen we toch op zijn minst wat respect en vriendelijkheid verwachten, en laat dat nu net het grote probleem van HYPNOTIST86 euhm Onzemichael zijn.
0 Vind ik leuk's
johniee_p:
16.06.2013 Mexico - Italy [2] 0 3/10 €1.80
+2.40
16.06.2013 Mexico - Italy [2] 0 3/10 €1.90
+2.70
Kan ook deze dubbeltip verwijderd worden bij onzemichael??

Onnodige opmerking. We gaan niet bij elkaar vragen om tips weg te halen. Het team van voetbalwedden.net houdt de tips in de gaten en past aan waar nodig. Onzemichael is inderdaad een mod, maar ook hij mag spelen wat hij wil. Heel soms (en die kans is heel erg klein) sluipen er dit soort foutjes in. En wordt een tip dubbel geplaatst. Dit is dus niet bewust gebeurt. Dus de term manipuleren is niet gepast. Einde discussie wat betreft je vraag.
hypnotist86:
johniee_p:

Zie mijn reactie hierboven. Daarnaast wil ik graag een ieder er op wijzen dat discussies in de pm daar blijven Ik wil dit topic gebruiken vanaf nu voor verbeter punten. We gaan niet meer met modder gooien in dit topic. Mocht je een fout tegenkomen, stuur mij of vw-crew dan een pm. Wij kunnen er altijd naar kijken. Vanaf het nieuwe jaar (2014) gaan er wat updates plaatsvinden voor de tipscompetitie! Dit met als doel het spel nog spannender te maken. Alle feedback is welkom!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
haha gezellig hier hoor :D maar de tipscomp is wel beetje saai...
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Minimaal 50 tips per maand vind ik persoonlijk geen slecht idee. Zelf heb ik sinds 1 januari dit jaar elke dag minstens 1 tip geplaatst. Vaak ook op competities die ik niet ken, zoals bv. Nigeria, Yemen, 3e divisie groep 4 Noorwegen.. lol
Ook nog een paar ideetjes..
Teams to score : home team, away team, both teams, no goal. 1st half bets zoals 1X2, O/U, BTS etc.
* Heb hierjuist bij mijn tips een fout gezien:
06.07.2013 CFR Cluj - Celtic BTS: nee 1/10 €2.20
06.07.2013 CFR Cluj - Celtic BTS: nee 1/10 €2.30
1 van die 2 matchen is namelijk Shaktar - Zenit. ;) Ik denk die met notering 2.3
** Nog een foutje opgemerkt:
06.07.2013 ABC - Atletico GO over 1.5 1/10 €1.62
Dit was Sion - Wolfsburg welke ik AH Sion wint (1) gespeeld heb = fout dus.
0 Vind ik leuk's
jova:
Minimaal 50 tips per maand vind ik persoonlijk geen slecht idee. Zelf heb ik sinds 1 januari dit jaar elke dag minstens 1 tip geplaatst. Vaak ook op competities die ik niet ken, zoals bv. Nigeria, Yemen, 3e divisie groep 4 Noorwegen.. lol
Ook nog een paar ideetjes..
Teams to score : home team, away team, both teams, no goal.
1st half bets zoals 1X2, O/U, BTS etc.
* Heb hierjuist bij mijn tips een fout gezien:
06.07.2013 CFR Cluj - Celtic BTS: nee 1/10 €2.20
06.07.2013 CFR Cluj - Celtic BTS: nee 1/10 €2.30
1 van die 2 matchen is namelijk Shaktar - Zenit. ;) Ik denk die met notering 2.3
** Nog een foutje opgemerkt:
06.07.2013 ABC - Atletico GO over 1.5 1/10 €1.62
Dit was Sion - Wolfsburg welke ik AH Sion wint (1) gespeeld heb = fout dus.

Bedankt voor je feedback en 'de foutjes'. Ga ik maandag even induiken :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ok bedankt VW, juist nog even laten weten dat bij elke nieuwe tips ik plaats, die 'foute en onverwerkte' tips gewoon vervangen worden door de huidige opentaande. Brengt nogal verwarring vind ik. Bij 1 van de tips kan je zelfs niet meer zien om welke match het ging als je er op klikt, en dat was namelijk Shaktar - Zenit BTS: nee. Als het echt niet mogelijk is ze nog te redden, delete ze dan maar, 't is niet dat ik er ineens kampioen mee ga spelen. ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.