Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Minimaal 50 tips per maand vind ik persoonlijk geen slecht idee.
Zelf heb ik sinds 1 januari dit jaar elke dag minstens 1 tip geplaatst.
Vaak ook op competities die ik niet ken, zoals bv. Nigeria, Yemen, 3e divisie groep 4 Noorwegen.. lol
Ook nog een paar ideetjes..
Teams to score : home team, away team, both teams, no goal.
1st half bets zoals 1X2, O/U, BTS etc.
Asian lines op doelpunten is eigenlijk toch wel een must als je een serieus tip systeem wilt hebben.....
Minimaal 50 tips per maand vind ik persoonlijk geen slecht idee.
We nemen het mee in onze ideeën voor het komende jaar. Thanx!
Teams to score : home team, away team, both teams, no goal. 1st half bets zoals 1X2, O/U, BTS etc.
Ook dit nemen we mee! Thanx!
Heb hierjuist bij mijn tips een fout gezien:
06.07.2013 CFR Cluj - Celtic BTS: nee 1/10 €2.20
06.07.2013 CFR Cluj - Celtic BTS: nee 1/10 €2.30
Is reeds automatisch opgelost volgens mij. Toch?
Asian lines op doelpunten is eigenlijk toch wel een must als je een serieus tip systeem wilt hebben.....
Ook dit nemen we mee in de ideeën voor komend jaar/seizoen. Thanx!
Ok bedankt VW, juist nog even laten weten dat bij elke nieuwe tips ik plaats, die 'foute en onverwerkte' tips gewoon vervangen worden door de huidige opentaande. Brengt nogal verwarring vind ik. Bij 1 van de tips kan je zelfs niet meer zien om welke match het ging als je er op klikt, en dat was namelijk Shaktar - Zenit BTS: nee. Als het echt niet mogelijk is ze nog te redden, delete ze dan maar, 't is niet dat ik er ineens kampioen mee ga spelen. ;-)
Wat bedoel je hier precies mee? We willen natuurlijk iedere mogelijke verwarring proberen te voorkomen...
Heb hierjuist bij mijn tips een fout gezien:
06.07.2013 CFR Cluj - Celtic BTS: nee 1/10 €2.20
06.07.2013 CFR Cluj - Celtic BTS: nee 1/10 €2.30
Is reeds automatisch opgelost volgens mij. Toch?
Ik ben juist wakker, maar ik vind deze tips dus nergens meer terug. Was 100% zeker Shaktar - Zenith. Notering 2.3. Vind 'em gewoon niet meer.
Ok bedankt VW, juist nog even laten weten dat bij elke nieuwe tips ik plaats, die 'foute en onverwerkte' tips gewoon vervangen worden door de huidige opentaande. Brengt nogal verwarring vind ik. Bij 1 van de tips kan je zelfs niet meer zien om welke match het ging als je er op klikt, en dat was namelijk Shaktar - Zenit BTS: nee. Als het echt niet mogelijk is ze nog te redden, delete ze dan maar, 't is niet dat ik er ineens kampioen mee ga spelen. ;-)
Wat bedoel je hier precies mee? We willen natuurlijk iedere mogelijke verwarring proberen te voorkomen...
Wat ik bedoel is dat bij foute of onbewerkte tips, dezelfde tips dubbel of meer dan dubbel staan na het plaatsen van een nieuwe tip.
Nu is alles in orde hoor want alles is verwerkt! Enkel die Shaktar - Zenith is verloren gelopen? Of misschien kijk ik nog scheel?
Misschien nog kleine ideetjes?
Player to recieve yellow, 2 yellow, red card? Niet speler X, maar gewoon 'een speler'.
Owngoal scored? lol :)
Will there be a hattrick scored in the match?
Allemaal een beetje te fantasierijk vind ik. :d
Zou super handig zijn aangezien ik vaak nog een paar minuten voor de start van een match een bet plaats. Nu moet ik dan nog het land, league, match, en het resultaat kiezen, en soms duurt dat net te lang om de bet te plaatsen. Een soort pagina dus waar je alle nog te spelen matchen ziet, gerangschikt via tijd uiteraard. ;-)
Ik heb ook al eens een friendly zitten zoeken maar vond hem niet. Uiteindelijk zag ik dat er hier toch op gspeeld was.
Teken dat er te veel matchen bijeen waren met verschillende data enzo. Dat bedoel ik.
Met zo'n gerangschikte lijst om het zo te noemen, heb je dat niet voor, zie je alles netjes wat nog komt.
Veel makkelijker en sneller.
Wil je een match in de (nabije) toekomst spelen (de lijst toont bv. de eerstvolgende 50 matchen), dan kan je dat nog altijd met het huidige systeem die VW nu gebruikt. Dit lijkt me persoonlijk een mooie toevoeging, wat vinden jullie?
Misschien een pagina met 'upcoming events'?
Zou super handig zijn aangezien ik vaak nog een paar minuten voor de start van een match een bet plaats. Nu moet ik dan nog het land, league, match, en het resultaat kiezen, en soms duurt dat net te lang om de bet te plaatsen. Een soort pagina dus waar je alle nog te spelen matchen ziet, gerangschikt via tijd uiteraard. ;-)
Ik heb ook al eens een friendly zitten zoeken maar vond hem niet. Uiteindelijk zag ik dat er hier toch op gspeeld was.
Teken dat er te veel matchen bijeen waren met verschillende data enzo. Dat bedoel ik.
Met zo'n gerangschikte lijst om het zo te noemen, heb je dat niet voor, zie je alles netjes wat nog komt.
Veel makkelijker en sneller.
Wil je een match in de (nabije) toekomst spelen (de lijst toont bv. de eerstvolgende 50 matchen), dan kan je dat nog altijd met het huidige systeem die VW nu gebruikt. Dit lijkt me persoonlijk een mooie toevoeging, wat vinden jullie?
Mooi! Dit hadden we eerst ook al op onze odds pagina. Dit komt er na de vakantie weer. Op de tippagina is hier geen ruimte voor.
Vandaag in de chat een discussie gehad over afwijkende odds, ik heb zelf een wedstrijd getipt met een odd van 2,3xx diezelfde wedstrijd wordt een uur eerder met 1,5 getipt, deze laatste odd is reeel. Mijn odd is te hoog en blijkbaar ook nooit op 12bet geweest, ik heb hem wel gewoon in het tipspel kunnen pakken, hierdoor zou je verkeerder resultaten kunnen creeeren, helemaal als je er op zoekt. Zou wel fair zijn hier iets aan te doen.
Bedankt voor je bericht! Wij gaan de data even bekijken en houden dit in de gaten. We zijn afhankelijk van de data die we aangeleverd krijgen. In januari 2014 gaan we het iets anders doen. Dan tackelen we dit. Wanneer 12bet een risicofactor blijkt, dan kunnen we deze eruit halen.
Wordt vervolgd...
Wat mooi zou zijn is als je live je matches kan zien die je speelt in Tipcomp. Livestanden bedoel ik dan.. dan hoef je ze niet allemaal op te zoeken enz.
Zijn we mee bezig :)!