Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ben ik de enige die niet zo goed snapt waarom mensen zoveel problemen maken over die hele tipcompetitie?
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
[quote]
dat scoregirl aka flyer uberhaupt nog in aanmerking komt voor de prijzen lijkt mij al vreemd, maar allemaal vriendespolitiek hier
Zoals eerder al vermeld in het forum kan er maar 1 gebruikersnaam doorgegeven worden aan Unibet. Op deze manier kan er maar op 1 account een prijs uitgekeerd worden en kan dit dus absoluut niet als vriendjespolitiek bestempeld worden. Het is absoluut geen streven van voetbalwedden om bepaalde deelnemers te bevoordelen door middel van tips-fixing. Het systeem is nog niet 100% waterdicht en zo komt het wel voor dat er soms tips verkeerd verwerkt worden. Door het melden van tips-verwerking fouten te melden neemt de kans alleen maar toe dat fout verwerkte tips uitgesloten worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
heijnsie:
er is een fout gemaakt bij het verwerken van de wedstrijd krasnodar amkar
uitslag 2-1 en heb een 1 getipt, maar die is fout gerekend normaal had het me niet zo uitgemaakt, maar ik sta nu zo dichtbij de top 3.
Kalay99 heeft dit btw ook getipt de huidige nr5 en bij hem is het ook fout gerekend
En ik wil niet de klikspaan uithangen, maar voor degene die nog in de race zijn voor een top 1,2,3 plek in de tipcompetitie krijgt scoregirl er nog aardig was lsp bij door een foute tip van under0,5 die goed is gerekend, terwijl er wel degelijk is gescoord in die wedstrijd, zou hier naar gekeken kunnen worden?

Ik heb het probleem doorgestuurd en er zal zsm wanneer mogelijk naar gekeken worden. Verbeteringen zullen dan doorgevoerd worden. Het is momenteel vakantietijd dus correcties/verbeteringen duren langer dan normaal. Alle tips zullen uiteindelijk verbeterd worden zodat er altijd een terechte winnaar. Meestal berekend het systeem de tips goed, echter door de complexiteit van het tipssysteem komt het soms voor dat er tips fout berekend worden. Bedankt voor het melden in ieder geval want zo neemt de kans in het syteem steeds verder af dat er soms tips fout berekend worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
bemelheerm:
dat scoregirl aka flyer uberhaupt nog in aanmerking komt voor de prijzen lijkt mij al vreemd, maar allemaal vriendespolitiek hier

Zoals 'wedden' al aangeeft. Iedereen kan slechts één keer (ik herhaal: één keer) zijn of haar Unibet gebruikersnaam aan ons doorsturen voor de tipscompetitie. Mocht iemand in de prijzen vallen dan zullen wij uitkeren op het Unibet account van het betreffende lid. Mocht een Unibet gebruikersnaam niet bestaan en/of geblokkeerd zijn (om wat voor reden ook) dan zal er niet tot uitbetaling overgegaan worden en zal het betreffende lid uit de competitie worden gehaald. Duidelijk zo? Mocht je ons willen betichten van 'vriendjespolitiek' dan zouden we dit graag onderbouwd zien zodat we er iets aan kunnen doen. Mogelijk baseer je je mening op, bijvoorbeeld, een communicatiestoornis (ergens op deze site), of interpreteer je een bepaald onderbouwing verkeerd. We horen dan graag van je.
heijnsie:
er is een fout gemaakt bij het verwerken van de wedstrijd krasnodar amkar. uitslag 2-1 en heb een 1 getipt, maar die is fout gerekend normaal had het me niet zo uitgemaakt, maar ik sta nu zo dichtbij de top 3. Kalay99 heeft dit btw ook getipt de huidige nr5 en bij hem is het ook fout gerekend.

Is opgelost. Tevens zijn tips voor de maand juli (voor alle leden) opnieuw bekeken en gecontroleerd.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vonloite:
om20:
Ik heb per ongeluk de under aangeklikt in mn tip bij Kalju - Plzen, is dit nog te veranderen in de (bedoelde) over?

Nee tips worden niet meer aangepast achteraf.

Tips worden alleen achteraf aangepast als blijkt dat verwerking ervan verkeerd is gegaan en het zo dus de stand verkeerd beïnvloed. Wie per ongeluk een tip verkeerd invult heeft gewoon pech gehad.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
vonloite:
om20:
Ik heb per ongeluk de under aangeklikt in mn tip bij Kalju - Plzen, is dit nog te veranderen in de (bedoelde) over?

Nee tips worden niet meer aangepast achteraf.

Tips worden alleen achteraf aangepast als blijkt dat verwerking ervan verkeerd is gegaan en het zo dus de stand verkeerd beïnvloed. Wie per ongeluk een tip verkeerd invult heeft gewoon pech gehad.

Zeg ik! Gamma...
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Bij de voorbeschouwingen is het archief van oude voorbeschouwingen verdwenen. Klopt dit?
0 Vind ik leuk's
Misschien een leuke optie bij het tipcompetitie..
Ik bet vaak met over/under's en dan ben ik zelf vooral gek van over 2, over 3, etc.
Over 2 bet je dan.
Vallen er 2 goals geld terug en bij 3 goals heb je winst... Zit toch meer value op dan over 1,5..
Deze optie zou ik graag terug zien.. (y)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Bij de voorbeschouwingen is het archief van oude voorbeschouwingen verdwenen. Klopt dit?

Geen idee. We gaan dit even bekijken! Ik houd je op de hoogte... (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Kunnen we die chat niet verplaatsen op een IRC server. Ik heb nog wel een VPS waar dat op kan.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.