Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@Vonloite vandaag al twee keer geprobeerd je vraag terug te pm'en maar ik krijg telkens een foutmelding bij het verzenden van mijn antwoord naar jou?
0 Vind ik leuk's
knight876:
@Vonloite vandaag al twee keer geprobeerd je vraag terug te pm'en maar ik krijg telkens een foutmelding bij het verzenden van mijn antwoord naar jou?

Ik ook, bij het ingeven van de voorbeschouwingen kreeg ik ook eerdere foutmeldingen, maar alles lijkt wel verstuurd te zijn. Kan je dit even nakijken vonloite? Bovendien heb ik dankzij deze foutmeldingen de voorbeschouwing van Dessel - Tubize per ongeluk twee keer doorgestuurd.
0 Vind ik leuk's
PM'en lukt me weer (y)
0 Vind ik leuk's
Hier ook (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Waarom kunnen we eigenlijk geen EH betten?
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Waarom kunnen we eigenlijk geen EH betten?

EH zal in de toekomst ongetwijfeld ook ingevoerd gaan worden. Hoe meer mogelijkheden uiteindelijk des te beter. Om het te integreren in het huidige systeem is een tijdrovende klus. Het is het streven om zoveel mogelijk soorten bets te integreren in het systeem in de toekomst.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik kan niet in mijn inbox. Krijg dan de volgende melding:
Unknown column 'status' in 'where clause'
Als ik op het forum kijk en klik op Stuur Privebericht dan kan ik wel een bericht sturen naar iemand.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Ik kan niet in mijn inbox. Krijg dan de volgende melding:
Unknown column 'status' in 'where clause'
Als ik op het forum kijk en klik op Stuur Privebericht dan kan ik wel een bericht sturen naar iemand.

Er waren laatst hier ook wat problemen met het versturen van pm´s. Hier zal sne naar gekeken gaan worden zodat het snel opgelost wordt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
onzemichael:
Ik kan niet in mijn inbox. Krijg dan de volgende melding: Als ik op het forum kijk en klik op Stuur Privebericht dan kan ik wel een bericht sturen naar iemand.

Er waren laatst hier ook wat problemen met het versturen van pm´s. Hier zal sne naar gekeken gaan worden zodat het snel opgelost wordt.

Reeds opgelost... toch?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
wedden:
onzemichael:
Ik kan niet in mijn inbox. Krijg dan de volgende melding: Als ik op het forum kijk en klik op Stuur Privebericht dan kan ik wel een bericht sturen naar iemand.

Reeds opgelost... toch?

Jep nu wel idd :)
EDIT: als ik op user klik en stuur bericht dan krijg ik weer dezelfde melding! lol
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.