Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Momenteel kunnen tips als 'niet gespeeld' aangemerkt worden terwijl de wedstrijd wel degelijk is gespeeld. Dit is dus het gevolg van bovenstaande.
Excuses voor eventuele overlast.
Mario
Bij mijn tips staat nog een afgelopen wedstrijd fout aangegeven terwijl hij juist was, meerbepaald Gent - Club Brugge Over 2.5. Kunnen jullie dit even rechtzetten aub?
De site is up and running, sinds net weer. De data van de wedstrijden & tips zullen we morgen en dinsdag opnieuw inladen. Nog even geduld dus... maar alles komt goed :-)
Mario
Nog even geduld dus...
Wellicht is het de meesten al wel opgevallen:
- tips zijn nog niet gekeurd
- tips zijn blauw en geven 0 aan
- tips zijn fout gerekend
Er zijn problemen geweest met de server en de data voor de tips moet hersteld worden. Dit duurt even. Wij hopen in de loop van de week alles weer correct te kunnen presenteren. Dat dit gaat lukken is zeker, maar heb even geduld.
Groeten
Misschien kunnen jullie dit weer even herstellen?
Ik weet niet of dit met de server te maken heeft, maar sinds een paar dagen komt er geen opmerking meer te staan wanneer je een post achteraf nog edit. Vroeger kwam er bovenaan je oorspronkelijke post dan iets te staan in de aard van: "bewerkt op ...". Nu kan je je posts dus achteraf aanpassen (bijvoorbeeld een tip na een gespeelde match) zonder dat men kan zien dat er na de tijd die boven de post staat nog iets aan het bericht is gewijzigd.
Misschien kunnen jullie dit weer even herstellen?
Geef dit door. Zou absoluut niet mogen inderdaad. Bedankt voor je scherpe blik.
Edit: bij mij wel. Heb je de pagina gerefreshed?
Edit: Test
Edit 2: Werkt nog steeds niet dus
Bij mijn post op de prijsvraag i.v.m. de kaarten in de Duitse Bundesliga heb ik mijn post bewerkt, en daar staat alleszins niets bij van bewerkt op ...
Edit: Test
Edit 2: Werkt nog steeds niet dus
Ik kon bij mijn post aangeven of dat er bij moest komen te staan of dat het ge-edit is of niet.
Misschien erg onhandig bij de prijsvraag en bij tips van leden, benieuwd naar de eerste persoon die al z'n combi's goed heeft :D
Edit: Moet de tijd van het bericht worden geupdate bij opslaan?
Misschien deze functie uitschakelen voor de site :)