Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Misschien erg onhandig bij de prijsvraag en bij tips van leden, benieuwd naar de eerste persoon die al z'n combi's goed heeft :D
Is aangepast. Alleen moderators kunnen berichten aanpassen zonder de 'nieuwe bewerktijd' op te slaan.
:d
:d
Tsja, dat krijg je als de server staat te roken. Moeten jullie ook maar niet zo vaak langskomen ;-)
Geintje!
Na weken van ontwikkeling & testen kunnen we jullie mededelen dat we een mooie update aan de tips competitie hebben toegevoegd: de asian handicap! We zijn verheugd om deze extra wed mogelijkheid aan jullie aan te kunnen bieden.
Mochten er dingen zijn die niet helemaal werken, we gaan er niet vanuit natuurlijk, dan horen we dit graag als feedback! Alle uitstaande tips (asian handicaps die in de **Beta** zijn geplaatst zijn zojuist verwijderd van de website. Iedereen begint met een schone 'asian handicap' lei.
Mario
Dag allemaal,
Na weken van ontwikkeling & testen kunnen we jullie mededelen dat we een mooie update aan de tips competitie hebben toegevoegd: de asian handicap! We zijn verheugd om deze extra wed mogelijkheid aan jullie aan te kunnen bieden.
Mochten er dingen zijn die niet helemaal werken, we gaan er niet vanuit natuurlijk, dan horen we dit graag als feedback! Alle uitstaande tips (asian handicaps die in de **Beta** zijn geplaatst zijn zojuist verwijderd van de website. Iedereen begint met een schone 'asian handicap' lei.
Mario
(y)
Nog een pluspunt is dat we het woord tering kunnen zeggen! :d
Dag allemaal,
Mario
Dat is erg mooi, alleen kan het assortiment aan bookmakers die asian handicaps bieden niet uitgebreid worden? Ik mis vaak pinnacle in alle lijsten, daarnaast zitten er geen odds van 12bet, sbobet of andere asian bookmakers in, daar liggen de odds vaak hoger. Desalniettemin een goede verbetering weer (y)
Als ik een tip ingeef kan ik kiezen welke match , welke type weddenschap , welke bookie en welke stake ik neem , dan krijg ik melding dat de tip is opgeslagen en in mijn tips lijst staat ; maar daar verschijnt hij helemaal niet.
Heb daarjuist proberen de tip over 2,5 goals bij Cluj in te geven , alles lukte , tip werd opgeslagen maar verschijnt niet in mijn tips lijst.
Heb dan gekeken bij tips van vandaag of die tip reeds werd gespeeld door anderen , heb dan aangeklikt om mee te spelen , tip werd opgeslagen en staat op die manier wel in de tips lijst.
Dus zelf ingeven krijg je wel melding dat alles ok is , maar de tips komen niet in je tips lijst tevoorschijn.
EDIT : probleem zou opgelost zijn
THANKS voor de vlugge tussenkomst :-)
Misschien een idee (ondanks de site VOETBALwedden heet) bij tips ook uit tennis te kunnen kiezen?
Misschien dat het veel werk kost om het allemaal bij te houden en tennis daarin te implementeren, dan ook zeker niet doen.
Het is maar een idee, en misschien is het wel makkelijk om het bij te houden en te implementeren
Dag allemaal,
Mario
Blijkbaar zit er nog een "kleine" bug in het systeem bij de asian handicaps , want het is mogelijk om zowel een gewone 1x2 te spelen in combinatie met een 1x2 met asian handicap
http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/botafogo.jpg">
Is in feite hetzelde als dubbel spelen op dezelfde match :-(