Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Zoals iedereen al heeft gemerkt maar nog niet gemeld is, is dat je geen reactie kunt plaatsen onder een voorbeschouwing (a)
Eerder was dit nooit een probleem zal wel met de nieuwe opzet te maken hebben. Zal ook snel verholpen gaan worden (y)
Zoals iedereen al heeft gemerkt maar nog niet gemeld is, is dat je geen reactie kunt plaatsen onder een voorbeschouwing (a)
Eerder was dit nooit een probleem zal wel met de nieuwe opzet te maken hebben. Zal ook snel verholpen gaan worden (y)
Nu doet ie het wel :D
Top (Y)
"De chatbox is momenteel vol. Probeer het over een paar minuten nogmaals." Verschijnt als je wel degelijk actief bent? En je kan de chat niet meer volgen met de melding dat je eerst moet inloggen, al ben je ingelogd? Na wat navigeren op de website gaat het wel weer weg.
We hebben momenteel inderdaad een maximum aan het aantal gebruikers om de server in eerste instantie niet te veel te belasten. We gaan de 'drukte' evalueren en mogelijk het maximum opschroeven zodat deze melding niet meer 1, 2, 3 in beeld komt. Indien we dit doen zullen we dit in dit topic melden.
Misschien ook een goed idee om topics van leden die je regelmatig volgt als favoriet in te kunnen stellen, zo hoef je niet telkens door de steeds groter wordende lijst te gaan zoeken of er nieuwe berichten geplaatst zijn. Scheelt weer 2 minuten van je leven (a)
Leuk idee welke we al op de planning hebben/hadden staan. We gaan dit zeker meenemen. Echter staan er eerst andere, in onze ogen belangrijkere, updates te wachten. De optie is genoteerd! Thanx!
Volgens mij zijn de 'problemen' (indien die er waren) al verholpen. Toch? Kan iemand dit bevestigen?
En ook van 25 augustus heb ik nog een wedstrijd staan die werd afgelast.
Wist niet dat de Asian handicaps niet meetelden,is wel jammer voor mijn tipspel... Maar kan iemand ze hier verwijderen, want heb wel een beetje moeite zo om mijn eigen tips te volgen :)
En ook van 25 augustus heb ik nog een wedstrijd staan die werd afgelast.
We verwijderen alle asian handicap tips. Deze tellen niet mee voor de tipscompetie. Dit staat ook in de voorwaarden. Wanneer alles goed loopt voeren wij dit systeem in. Nog even geduld.
Wist niet dat de Asian handicaps niet meetelden,is wel jammer voor mijn tipspel... Maar kan iemand ze hier verwijderen, want heb wel een beetje moeite zo om mijn eigen tips te volgen :) En ook van 25 augustus heb ik nog een wedstrijd staan die werd afgelast.
We verwijderen alle asian handicap tips. Deze tellen niet mee voor de tipscompetie. Dit staat ook in de voorwaarden. Wanneer alles goed loopt voeren wij dit systeem in. Nog even geduld.
Prima!
(y)
Onder mijn posts zie ik staan "Bookmaker: Bwin"
Waar kan ik dit veranderen?
Zoals iedereen die langer dan 2 maanden met wedden bezig is heb ik natuurlijk bij meerdere bookies accounts en heb ik er niet een die ik het liefst gebruik ofzo :P
Een echt favoriete bookie heb ik dus niet, maar ik weet niet hoe ik het kan veranderen?
Ik weet niet of het in dit topic hoort of ergens anders?
Onder mijn posts zie ik staan "Bookmaker: Bwin"
Waar kan ik dit veranderen?
Zoals iedereen die langer dan 2 maanden met wedden bezig is heb ik natuurlijk bij meerdere bookies accounts en heb ik er niet een die ik het liefst gebruik ofzo :P
Een echt favoriete bookie heb ik dus niet, maar ik weet niet hoe ik het kan veranderen?
Er mist inderdaad 'geen'! Dit moeten we even aanpassen. Doen we maandag wel even.