Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-crew:
Vanochtend is ons nieuwe jasje voor de voorbeschouwingen binnen gekomen. We hebben deze overzichtspagina er direct maar even 'in gestoken'. Kortom.. een nieuwe layout & techniek voor de voorbeschouwingen waarbij je nog beter een overzicht hebt welke voorbeschouwingen er zijn en waarbij je kan sorteren op land of competitie.
U vraag wij draaien :-)
http://i45.tinypic.com/2gy50lz.jpg">

Mooie dingen (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Ziet er gelikt uit.. (y)
0 Vind ik leuk's
Against Modern Football: Love The Game, Hate The Business!!!!
Ziet er goed uit ! :) (y)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Misschien ook een goed idee om topics van leden die je regelmatig volgt als favoriet in te kunnen stellen, zo hoef je niet telkens door de steeds groter wordende lijst te gaan zoeken of er nieuwe berichten geplaatst zijn. Scheelt weer 2 minuten van je leven
(a)
0 Vind ik leuk's
bruges:
Misschien ook een goed idee om topics van leden die je regelmatig volgt als favoriet in te kunnen stellen, zo hoef je niet telkens door de steeds groter wordende lijst te gaan zoeken of er nieuwe berichten geplaatst zijn. Scheelt weer 2 minuten van je leven
(a)

Stel ik voor! Bedankt voor je bericht.
grz
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Superhandig! Het werkt erg intuïtief (y)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik zag dat er in dit topic ook nog niet vermeld staat dat er een nieuw odds vergelijken systeem op de site staat. https://www.voetbalwedden.net/odds/
Alle competities en wedstrijden kunnen de odds van vergeleken worden met alle bookmakers die hier op de site staan. Vergelijk de odds verder in 1X2 Over/Under Even/Oneven Double Chance Draw no bet in ieder geval een hele verbetering tov het oude odds systeem (y)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
"De chatbox is momenteel vol. Probeer het over een paar minuten nogmaals."
Verschijnt als je wel degelijk actief bent? En je kan de chat niet meer volgen met de melding dat je eerst moet inloggen, al ben je ingelogd? Na wat navigeren op de website gaat het wel weer weg.
0 Vind ik leuk's
bruges:
"De chatbox is momenteel vol. Probeer het over een paar minuten nogmaals."

Ik had dit ook al ondervonden het is schijnbaar enorm druk op de site en chat. Bedankt voor melden in ieder geval dan kan er zsm gekeken worden of er wat aan gedaan kan worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.