Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-crew:
Vandaag hebben we definitief een update uitgerold waarbij je in het tips systeem nu ook kunt kiezen voor een 'over/under' weddenschap (zie afbeelding hieronder). Na een testperiode van een week, waarbij we onze moderators erg dankbaar zijn voor de geleverde test-arbeid, hebben we vast kunnen stellen dat alles werkt zoals het zou moeten. Kortom: doe er je voordeel mee en plaats dus 'over/unders' op iedere willekeurige in ons systeem staande wedstrijd.
http://i50.tinypic.com/2cmx40.jpg">

Het is wel leuk dat we over en under kunnen tippen, maar er wordt niets bij de roi/lsp berekend bij over/under tips, komt dit nog of is dit onvoorzien?
Ik hoop dat het nog kan, anders is het zonde van de moeite van iedereen die op over/under heeft gezeten :p
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Het is wel leuk dat we over en under kunnen tippen, maar er wordt niets bij de roi/lsp berekend bij over/under tips, komt dit nog of is dit onvoorzien? Ik hoop dat het nog kan, anders is het zonde van de moeite van iedereen die op over/under heeft gezeten :p

Niet? Dat is natuurlijk wel de bedoeling!
We gaan er maandag naar kijken. Alle reeds afgesloten overs/unders zullen hier dan in worden meegenomen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
thijspronk:
Het is wel leuk dat we over en under kunnen tippen, maar er wordt niets bij de roi/lsp berekend bij over/under tips, komt dit nog of is dit onvoorzien? Ik hoop dat het nog kan, anders is het zonde van de moeite van iedereen die op over/under heeft gezeten :p

Niet? Dat is natuurlijk wel de bedoeling!
We gaan er maandag naar kijken. Alle reeds afgesloten overs/unders zullen hier dan in worden meegenomen.

(y)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
We hebben vandaag update uitgevoerd aan het 'tip systeem'. De update geldt voor wedstrijden die, om wat voor reden ook, geannuleerd en/of verplaatst en/of gestaakt zijn.
Indien een wedstrijd word verplaatst binnen 36 uur na of voor de originele datum zullen alle tips geldig blijven. Indien het verschil tussen de oorspronkelijke wedstrijd en de nieuw vastgestelde datum meer dan 36 uur bedraagt (in de toekomst) zullen alle geplaatste tips ongeldig worden. De tip zal wel in het overzicht blijven staan maar zal 'blauw' worden én er zal een 'help' icoontje worden geplaatst (zie hieronder).
http://i50.tinypic.com/f20xec.jpg">
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
aii, goede verbetering
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Al mijn tips van de maand juli en augustus zijn ineens gewist?
0 Vind ik leuk's
jova:
Al mijn tips van de maand juli en augustus zijn ineens gewist?

Alles is weer geregeld!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Klein detail : Voorbeschouwing van Heist-Antwerp, deze match is verschoven van zaterdag 1 september om 20u naar zondag 2 september om 15u.
0 Vind ik leuk's
Aha toch dit topic nog gevonden.
Copypasta:
Ik wil niet lullig zijn, maar de schrijver van dit artikel (https://www.voetbalwedden.net/artikelen/asian-handicaps-wanneer-win-je-en-wanneer-verlies-je/ red.) heeft er met de pet naar gegooid. Zowel de -0,25 als +0,25 kloppen niet. Je krijgt niet de helft van je inzet terug, je winst gaat door de helft. Dat is een wezenlijk verschil. Ook missen de -0,75 en +0,75 en kloppen er wel meer uitkomsten niet. Kijk even op wikipedia (https://www.voetbalwedden.net op deze manier wordt doorgetrokken, eindigt het binnen de kortste keren in de afgrond. Ik verzet mij hiertegen!
Ik reken erop dat dit gauw wordt aangepast. Ik schrok me gister een apenhoedje nadat ik een surebet had geplaatst en via dit artikel uitrekende of het wel klopte.
BIJ VOORBAAT DANK JONGENS EN MEISJES!
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Oei oei oei... ik ben al tijden mijn pet kwijt. Tijdens het schrijven van bovenstaand artikel inderdaad keihard van een brug af gegooid ;-)
Bedankt voor je opmerking én we gaan het artikel compleet maken en de foutjes eruit halen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.