Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hypnotist86:
Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die problemen hebben om 's avonds op de site te geraken? Overdag heb ik helemaal geen problemen, maar 's avonds, waarschijnlijk omdat het dan drukker is, geraak ik er soms helemaal niet meer op. Is hier iets aan te doen?

Hoe bedoel je dit precies? Is de site wel te bereiken of is deze traag? Is er een vast tijdstip waarop dit het geval is?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
hypnotist86:
Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die problemen hebben om 's avonds op de site te geraken? Overdag heb ik helemaal geen problemen, maar 's avonds, waarschijnlijk omdat het dan drukker is, geraak ik er soms helemaal niet meer op. Is hier iets aan te doen?

Hoe bedoel je dit precies? Is de site wel te bereiken of is deze traag? Is er een vast tijdstip waarop dit het geval is?

Nee, ik geraak zelfs niet op de site. Dit is enkel 's avonds. Welke uren weet ik niet exact, maar ik schat tussen 19u en 23u. Met andere sites heb ik op die momenten helemaal geen problemen, dus het ligt niet aan mijn computer of internet.
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:

Harder trappen/fietsen? :d
Serieus: Ik had dat met IE, ik gebruik nu Chrome en het werkt top. Misschien een optie?
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Harder trappen/fietsen? :d
Serieus: Ik had dat met IE, ik gebruik nu Chrome en het werkt top. Misschien een optie?

Nu het voetbalseizoen stilligt, is mijn conditie niet meer zo goed, dus dat is geen optie ;-)
Nee maar ik gebruik inderdaad ook IE. Chrome heb ik niet, maar ik kan wel eens Safari proberen. Vind het wel raar dat dit enkel 's avonds problemen oplevert. Volgens mij is hier toch iets aan te doen denk ik
0 Vind ik leuk's
Ik heb zo'n idee dat dit wel eens aan de chatmodule kan liggen, die drukt van alle onderdelen van de site het 'zwaarst' op je snelheid volgens mij. Ik heb er normaal gesproken geen last van (heb ook geen IE), maar als ik iets van 15 browservensters/tabbladen open heb, wordt Voetbalwedden bij mij ook iets trager. En 's avonds zitten er meer mensen in de chat dus refresht 'ie zichzelf ook vaker.
0 Vind ik leuk's
goldfield:
Ik heb zo'n idee dat dit wel eens aan de chatmodule kan liggen, die drukt van alle onderdelen van de site het 'zwaarst' op je snelheid volgens mij. Ik heb er normaal gesproken geen last van (heb ook geen IE), maar als ik iets van 15 browservensters/tabbladen open heb, wordt Voetbalwedden bij mij ook iets trager. En 's avonds zitten er meer mensen in de chat dus refresht 'ie zichzelf ook vaker.

Nee, dat is niet waar. Ongeacht hoeveel mensen er in de chat of website zitten bekijkt de chat iedere x-seconden of er nieuwe berichten zijn. Dat kan het dus niet zijn. We maken wel gebruik van grote stijlbestanden én javascript bestanden welke groter zijn dan voor iedere gemiddelde website. Dat is niet anders... Verder zullen browsers altijd langzamer worden als je meer vensters open hebt staan.
Daarnaast adviseren wij altijd Firefox of Chrome aan als browser. Internet Explorer houdt zich helaas niet altijd aan de webstandaarden, het gaat tegenwoordig wel beter maar nog niet naar tevredenheid. Kortom, download Chrome en je internetbeleving zal alleen maar toenemen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Vandaag hebben we definitief een update uitgerold waarbij je in het tips systeem nu ook kunt kiezen voor een 'over/under' weddenschap (zie afbeelding hieronder). Na een testperiode van een week, waarbij we onze moderators erg dankbaar zijn voor de geleverde test-arbeid, hebben we vast kunnen stellen dat alles werkt zoals het zou moeten. Kortom: doe er je voordeel mee en plaats dus 'over/unders' op iedere willekeurige in ons systeem staande wedstrijd.
http://i50.tinypic.com/2cmx40.jpg">
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
-
Super! Komen er binnenkort nog meer mogelijkheden als BTS, to score of clean sheets, etc? Maar dit is al een hele vooruitgang(y)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Super! Komen er binnenkort nog meer mogelijkheden als BTS, to score of clean sheets, etc? Maar dit is al een hele vooruitgang(y)

Ja stapje voor stapje! (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.