Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Als je bij tipscompetitie overall klassement klikt, staan er veel met 1tip bovenaan, kun je hier geen 10 van maken of zo :)
Zo kan men een schifting maken tussen goede & mindere topic's , want nu weet men niet echt waar kijken met al die topic's ..
Bwin biedt nog steeds de dubbele kans aan voor Lokomotiv Plovdiv - Vidima Radovski, en hier op VW kan ik hem niet spelen.
Misschien ligt het aan de X2'en op VW, want heb wel al 1X kunnen spelen hier. Mss een bug dat X2 onspeelbaar maakt?
We hadden te maken met een kleine communicatie storing. Ik was er vanuit gegaan dat de odds voor X2 standaard niet konden worden ingeladen, maar het was alleen het geval bij het opslaan van de tip. We doen namelijk altijd nog een 'nacontrole' bij het opslaan van de tip of alle gegevens nog up to date zijn en of alle gegevens nog beschikbaar zijn.
Als het goed is moet het zijn opgelost. Kan iemand dit bevestigen?
Ik had misschien gedacht om bij de gebruikers-topic's op de startpagina misschien het aantal volgers weer te geven ..Zo kan men een schifting maken tussen goede & mindere topic's , want nu weet men niet echt waar kijken met al die topic's ..
We hebben al een ander idee hoe we de leden-topics willen gaan ordenen. Hier komen we binnenkort op terug :-) Natuurlijk wel bedankt voor het meedenken!
Ja die strike terug is wel nice :d Als je bij tipscompetitie overall klassement klikt, staan er veel met 1tip bovenaan, kun je hier geen 10 van maken of zo :)
Natuurlijk wel! Alle leden die dit jaar 400 tips of meer hebben geplaatst komen in het jaaroverzicht te staan zodat we een mooie tussenstand krijgen die klopt!
http://i43.tinypic.com/1zbdreo.jpg Wat is er aan de hand? De melding komt pas tevoorschijn als ik op 'plaats deze tip' klik. Zelfde met Bolivië, Bolivar - Mamore X2. Volgens mij is er een defect in het dubbele kanssysteem, al dan niet enkel bij mij?
Bedankt voor je screenshot, het werd me meteen duidelijk. #EenBeeldZegtMeerDanDuizendWoorden
Allemaal een fijn paasweekend!
U vraagt, wij draaien!
Oja, en de strike is ook weer terug in het tips overzicht van alle leden :-)
U vraagt, wij draaien!
Heb een combi van 7 matchen met een x staan. Ik VRAAG...........kan jij TOVEREN Vw-crew??? lol ;-) ;-) ;-) ;-)
U vraagt, wij draaien!
Heb een combi van 7 matchen met een x staan. Ik VRAAG...........kan jij TOVEREN Vw-crew??? lol ;-) ;-) ;-) ;-)
Wat bedoel je precies? Ik snap je niet helemaal...
U vraagt, wij draaien!
Wat bedoel je precies? Ik snap je niet helemaal...
Wij vragen en jij draait!! Wel kan je niet zorgen dat die combi lukt???? lol Was een GRAPJE!!!!
Bedankt, het werkt terug perfect nu!
* NOT!
Ik had X2 genomen, maar nu zie ik dat het een X geworden is aan 1.01! Dus het werkt nog niet zoals het moet..
Kan je die tip niet annuleren? Want een X aan 1.01 speel ik liever niet..
Die X2 die ik geselecteerd had stond aan 4.5
** En opnieuw dezelfde bug: PFC Ludogorets Razgrad - Botev Vratsa
X2 genomen aan 5.00 komt er een X te staan aan 1.03
Delete deze tip(s ) aub van mijn profiel, dit slaat nergens op.
*** Zucht... Zwolle - Emmen X2 werd ook opeens een X aan 1.07.. :(
Bedankt, het werkt terug perfect nu!
* NOT!
Ik had X2 genomen, maar nu zie ik dat het een X geworden is aan 1.01! Dus het werkt nog niet zoals het moet..
Kan je die tip niet annuleren? Want een X aan 1.01 speel ik liever niet..
Die X2 die ik geselecteerd had stond aan 4.5
** En opnieuw dezelfde bug: PFC Ludogorets Razgrad - Botev Vratsa
X2 genomen aan 5.00 komt er een X te staan aan 1.03
Delete deze tip(s ) aub van mijn profiel, dit slaat nergens op.
*** Zucht... Zwolle - Emmen X2 werd ook opeens een X aan 1.07.. :(
Er lijken nog veel meer bugs in te zitten. https://www.voetbalwedden.net/tips/zaragoza-barcelona-19659/ en https://www.voetbalwedden.net/tips/palermo-juventus-20113/ . Kijk is naar die odds die mensen krijgen, 5.50 voor barca en 4.30 voor juve?! Bij deze 4.20 voor dortmund https://www.voetbalwedden.net/tips/wolfsburg-borussia-dortmund-20081/ .
Erg leuk en aardig allemaal, maar op deze manier is het wel erg gemakkelijk om bovenaan te eindigen. Ik weet haast zeker dat de bookies deze absurde odds niet hebben aangeboden..