Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik had het vanmiddag bij Cracovia wedstrijd ... daar kreeg ik de melding bij x2 dat die hem niet kon inlezen, bij alle bookies.
0 Vind ik leuk's
-
http://i43.tinypic.com/1zbdreo.jpg
Wat is er aan de hand?
De melding komt pas tevoorschijn als ik op 'plaats deze tip' klik.
Zelfde met Bolivië, Bolivar - Mamore X2.
Volgens mij is er een defect in het dubbele kanssysteem, al dan niet enkel bij mij?
0 Vind ik leuk's
Nee, ook ik heb het nu als ik X2 wil spelen bij Oldham-Charlton.
0 Vind ik leuk's
-
Ten eerste wil ik even kwijt dat ik de dubbelkans tips bij de tipcompetitie een erg goede verbetering vind. Ook het feit dat het nu onmogelijk is om meerdere tips van dezelfde categorie te zetten is in mijn ogen een vooruitgang.
Alleen is het nog wel steeds mogelijk om zowel een dubbelkans als enkele kans te spelen op dezelfde wedstrijd. Dit lijkt mij niet helemaal eerlijk. Is het niet handig om bij tips waar je op een winnaar (of gelijkspel) moet zetten, dit te beperken tot 1 tip per wedstrijd? Dus in feite per wedstrijd alleen een 1,x,2,1x,x2 of 12? (Mochten er ooit nog over/under-tips komen, dan kunnen die natuurlijk samen gespeeld worden)
Ook ben ik nog steeds benieuwd waar de strike en goede en foute tips zijn gebleven in de profielen, en of die statistieken ooit nog terugkomen? Vond dit vrij interessante statistieken altijd..
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Opnieuw foutmelding, nu bij Lokomotiv Plovdiv - Vidima Radovski (Bulgarije). En vast en zeker nog andere matchen.
0 Vind ik leuk's
nottripping:
Nee, ook ik heb het nu als ik X2 wil spelen bij Oldham-Charlton.

Ik heb het net ook geprobeerd en hij zegt idd dat de odds niet beschikbaar zijn. Net dus ook ff gekeken op Unibet, maar daar staan ze ook niet op :d Lijkt er dus op dat je de tip pas kunt kiezen als de odds beschikbaar zijn op Unibet :)
0 Vind ik leuk's
Uh ja dat zou dan wel weer logisch zijn natuurlijk :d
0 Vind ik leuk's
-
Bwin biedt nog steeds de dubbele kans aan voor Lokomotiv Plovdiv - Vidima Radovski, en hier op VW kan ik hem niet spelen.
Misschien ligt het aan de X2'en op VW, want heb wel al 1X kunnen spelen hier. Mss een bug dat X2 onspeelbaar maakt?
0 Vind ik leuk's
jova:
Bwin biedt nog steeds de dubbele kans aan voor Lokomotiv Plovdiv - Vidima Radovski, en hier op VW kan ik hem niet spelen.
Misschien ligt het aan de X2'en op VW, want heb wel al 1X kunnen spelen hier. Mss een bug dat X2 onspeelbaar maakt?

Ik kan de X2 zonder problemen voor deze wedstrijd spelen. Jij ook?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
basedgod:
Ten eerste wil ik even kwijt dat ik de dubbelkans tips bij de tipcompetitie een erg goede verbetering vind. Ook het feit dat het nu onmogelijk is om meerdere tips van dezelfde categorie te zetten is in mijn ogen een vooruitgang.

Bedankt, dat vinden wij ook!
basedgod:
Alleen is het nog wel steeds mogelijk om zowel een dubbelkans als enkele kans te spelen op dezelfde wedstrijd. Dit lijkt mij niet helemaal eerlijk. Is het niet handig om bij tips waar je op een winnaar (of gelijkspel) moet zetten, dit te beperken tot 1 tip per wedstrijd? Dus in feite per wedstrijd alleen een 1,x,2,1x,x2 of 12? (Mochten er ooit nog over/under-tips komen, dan kunnen die natuurlijk samen gespeeld worden)

Dat klopt inderdaad. We gaan dit meenemen en mogelijk aanpassen in de toekomst. Eerst gaan we dit even overleggen voordat we tot actie overgaan. Maar natuurlijk hartstikke bedankt voor je opmerkingen en feedback, vinden we leuk!
basedgod:
Ook ben ik nog steeds benieuwd waar de strike en goede en foute tips zijn gebleven in de profielen, en of die statistieken ooit nog terugkomen? Vond dit vrij interessante statistieken altijd..

Deze kunnen we zonder problemen terugzetten, ik denk misschien wel sneller dan je zou denken. Ik hoop hier morgen aan toe te komen maar in verband met de paaseieren kan ik dit niet beloven.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.