Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bawitdaba:
wanneer ik ingelogd ben is de site Veel langzaner dan wanneer ik niet ingelogd ben , af en toe 20 sec. wachten op een pagina ?
Edit : Chrome geen last van internet explorer tergend traag

Ja had ik ook, IE deed het soms zelfs helemaal niet. Moest ik 10 minuten wachten tot die hem weer pakt. Gebruik nu thuis en op het werk gewoon Chrome dan werkt VW top.
0 Vind ik leuk's
-
Mooie veranderingen (y) (y)
Ik kijk uit naar de nieuwe op komst zijnde , want elke maal word het beter en beter (y) (y)
0 Vind ik leuk's
nottripping:
Is dat soms omdat Birmingham gaat verliezen, dat jullie dat al weten en mij willen behoeden haha? (y)

Jep ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
nottripping:
Zei het net al in de chat. Ik had Burnley-Birmingham al ff op X. Wil net ff kijken hoe dat werk met die nieuwe mogelijkheid, ik kan er wel nog 1x bijzetten of 12 maar x2 lukt niet hehehe ;-) Is dat soms omdat Birmingham gaat verliezen, dat jullie dat al weten en mij willen behoeden haha? (y)

Ja, we wilden je graag behoeden. Nee, het was een kleine bug die we er net uit hebben gehaald. Bedankt voor het melden!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
nottripping:
Zei het net al in de chat. Ik had Burnley-Birmingham al ff op X. Wil net ff kijken hoe dat werk met die nieuwe mogelijkheid, ik kan er wel nog 1x bijzetten of 12 maar x2 lukt niet hehehe ;-) Is dat soms omdat Birmingham gaat verliezen, dat jullie dat al weten en mij willen behoeden haha? (y)

Ja, we wilden je graag behoeden. Nee, het was een kleine bug die we er net uit hebben gehaald. Bedankt voor het melden!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
test test test test test test test test test test test test test test test test test test
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
test test test test test test test test test test test test test test test test test test
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nog een kleine verbetering doorgevoerd. Als je wilt direct wilt linken naar een reactie in het forum kan je klikken op de datum van de betreffende reactie. Kopieer vervolgens het adres in de adresbalk van je browser en klaar is kees.
Update:
Het kwam wel eens voor dat je vanuit de homepage, of vanuit de navigatie in een topic, naar een lege pagina werd doorverwezen. Als alles goed gegaan is, is dit probleem nu niet meer actief. Kortom: nog meer gebruikersgemakt!
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Goed bezig vw-crew (y)
0 Vind ik leuk's
Gaaf ...
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.