Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ziet er goed uit al die verbeteringen, ik heb alleen 2 opmerkingen/verbeteringen:
1) Als je een pagina vernieuwt laat de chat berichten van gisteren zien, kan dit verholpen worden, ik reageer nu op berichten van gisteren zeg maar.
2) Soms als je een topic opent dan kom je in een keer op een lege pagina, nu heb ik het met dit topic, pagina 17 is de laatste, maar ik open hem op de 18e pagina, hier zit mss ook een bug in.
Kunnen jullie dit verhelpen?
alvast bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Dat van pagina 18 heb ik ook.
* Gisteren of eergisteren wou ik op Ross County inzetten, maar kreeg de melding dat ik daar al had op getipt.
Het gaat over de match van vandaag 20:45 Ross County - Morton.
Het rare is dat die match niet bij mijn open/gesloten weddenschappen staat.
0 Vind ik leuk's
De chat doet het weer goed nice (h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
De chat doet het weer goed nice (h)

Ja, hier ben ik gisteren even mee bezig geweest :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
AGOVV Apeldoorn - Fortuna Sittard
Wedstrijd
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: 1

'
3,05 16-3-12
'

Mioveni - Târgu Mure?
Wedstrijd
Reguliere speeltijd

'
3,70 16-3-12
'

Vitesse - Heracles Almelo
HT/FT
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: X/1

'
5,75 16-3-12
'

Mervue Utd - Limerick FC
Side weddenschappen
Draw No Bet
0 Vind ik leuk's
12koeto48:
AGOVV Apeldoorn - Fortuna Sittard
Wedstrijd
Reguliere speeltijd

'
3,05 16-3-12
'

Mioveni - Târgu Mure?
Wedstrijd
Reguliere speeltijd

'
3,70 16-3-12
'

Vitesse - Heracles Almelo
HT/FT
Reguliere speeltijd
Je weddenschap: X/1

'
5,75 16-3-12
'

Mervue Utd - Limerick FC
Side weddenschappen
Draw No Bet

Mooie tips , maar ik denk dat dit niet de topic is om tips te plaatsen , dit gaat over de site zelf
Beter is om zelf een topic aan te maken en daar je tips te plaatsen , als iedereen zomaar in elke topic zijn tips komt te plaatsen dan is het niet meer overzichtelijk
Veel succes met je bets (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Ben jij soms van de forumpolitie maat of ben je openlijk aan het solliciteren naar een dergelijke functie :d ;-)
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Ben jij soms van de forumpolitie maat of ben je openlijk aan het solliciteren naar een dergelijke functie :d ;-)

Ik maak gewoon nieuwe leden attent op de mogelijkheden die er zijn op deze site, om bijv zelf een topic te plaatsen , en heb daar ondertussen tevens ook te melden dat mocht iedereen overal zijn tips plaatsen in alle forums , dat na verloop van tijd hier niks meer overzichtelijk zal zijn.
Waarom denk je trouwens dat "admins" de mogelijkheid geven om alles in de goede topics te plaatsen en daarom verschillende topics te openen (per onderwerp).
PS : forumpolitie ?? awel ja , waarom niet , maar dan niet onder die naam ; waarom niet iemand die nieuwe leden wat wegwijs maakt in de site hier ??? moet toch kunnen ( er is wel een "grammatica nazi" aanwezig in de chat ;-)
PS1 : als je zelf wilt solliciteren, geen enkel probleem hoor, ga gerust je gang (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb zojuist een aantal posts in dit forum topic verwijderd daar deze niet strookten met de inhoud waarvoor dit topic bedoeld is. We horen altijd graag feedback over alle functionaliteiten van voetbalwedden.net. Mochten er dingen zijn die we kunnen verbeteren dan horen we dat graag!
Voor nu in ieder geval: weltrusten en tot morgen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Ik heb zojuist een aantal posts in dit forum topic verwijderd daar deze niet strookten met de inhoud waarvoor dit topic bedoeld is. We horen altijd graag feedback over alle functionaliteiten van voetbalwedden.net. Mochten er dingen zijn die we kunnen verbeteren dan horen we dat graag! Voor nu in ieder geval: weltrusten en tot morgen!

Goed bezig op dat tijdstip Mario(Y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.