Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is het misschien mogelijk dat de laatste 2 dagen de tips van de tipcomp. op zwart gaan? Mensen gaan dezelfde tips meespelen zodat je er niet boven kunt komen en best wel zwaar irritant soms :p
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Is het misschien mogelijk dat de laatste 2 dagen de tips van de tipcomp. op zwart gaan? Mensen gaan dezelfde tips meespelen zodat je er niet boven kunt komen en best wel zwaar irritant soms :p

Snap je probleem... ik denk dat we hier wel een oplossing voor gaan bedenken. Heb al wat in mijn hoofd maar ga hier morgen over in overleg. Je hoort van me via dit topic!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
onzemichael:

Snap je probleem... ik denk dat we hier wel een oplossing voor gaan bedenken. Heb al wat in mijn hoofd maar ga hier morgen over in overleg. Je hoort van me via dit topic!

Bedankt Mario :)
Wint trouwens de persoon met de hoogste lsp of met de hoogste roi? Nu geeft ie de 3 aan met de hoogste roi.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Wint trouwens de persoon met de hoogste lsp of met de hoogste roi? Nu geeft ie de 3 aan met de hoogste roi.

Maandelijkse tips competitie: op basis van LSP
Jaarlijkse tips competitie: op basis van ROI
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
onzemichael:

Maandelijkse tips competitie: op basis van LSP
Jaarlijkse tips competitie: op basis van ROI

Dan staat de top 3 hier niet goed; https://www.voetbalwedden.net/tips/ :)
0 Vind ik leuk's
Waarom blijven de tips waarvan de wedstrijden zijn afgelast gewoon staan voor de inhaalwedstrijd? Ik baseer mijn tips vaak op geschorste of geblesseerde spelers, maar daardoor kan de uitslag dus verschillen bij de inhaalwedstrijd. Natuurlijk heb ik vantevoren geen rekening gehouden met die inhaalwedstrijd, dus wordt ik benadeeld. Het is toch ook gewoon mogelijk om de inhaal wedstrijd opnieuw te tippen, rekening houdend met de nieuwe omstandigheden? Want op deze manier vind ik het niet helemaal fair.
onzemichael:

pff spreek me er niet van, al die laffe mensen. Ik ben ook voor, zou een goede toevoeging zijn.
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
basedgod:
Het is toch ook gewoon mogelijk om de inhaal wedstrijd opnieuw te tippen, rekening houdend met de nieuwe omstandigheden? Want op deze manier vind ik het niet helemaal fair.

Ja, je kan de wedstrijd opnieuw tippen! Geen probleem!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
onzemichael:

Klopt, gaan we straks aanpassen :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
basedgod:
Het is toch ook gewoon mogelijk om de inhaal wedstrijd opnieuw te tippen, rekening houdend met de nieuwe omstandigheden? Want op deze manier vind ik het niet helemaal fair.

Ja, je kan de wedstrijd opnieuw tippen! Geen probleem!

Volgens mij is het niet duidelijk wat ik bedoel. Bbij mij is Parma - Fiorentina er nu automatisch bij gevoegd, terwijl ik die al een hele tijd geleden heb getipt maar toen werd afgelast volgens mij. Ik heb toen een 1 getipt, maar stel nou dat ik nu een 2 zou willen tippen vanwege veranderde omstandigheden, dan blijf ik die 1 erbij houden.
"Wat gebeurt er met tips voor wedstrijden die zijn afgelast / gestaakt?
Voor afgelaste wedstrijden zal automastisch een nieuwe datum worden ingeladen indien deze bekend is. Je tip blijft dus staan, ook al zal de wedstrijd 3 weken later worden gespeeld. Ditzelfde geldt voor gestaakte wedstrijden."
Mijn punt is dus dat ik dit niet eerlijk vind, omdat je van gedachten kan veranderen tov de eerder gezette tip. Ik kan er niks aan doen dat die wedstrijden gestaakt worden, maar dan wil ik bij die inhaalwedstrijd wel een nieuwe kans om te tippen ipv dat mijn oude tip blijft staan. Snap?
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
vw-crew:
onzemichael:

Klopt, gaan we straks aanpassen :-)

Geregeld!
@basedgod: ik snap je punt helemaal! Ik ga het hier in de groep gooien.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.