Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
leonardo1965:
Beste VW-crew,
ik krijg bij het VW10 spel alleen de hoofdduiding van VW 10 in beeld met de stand van de jackpot.In die hoofdduiding staat 'error SQL'???Hebben anderen daar ook problemen mee, of ligt aan mijn PC??
Als het aan mijn PC ligt, hoe moetik die error eruit krijgen dan?
:s :s :s
nottripping:
Nee ligt niet aan jouw pc, ik had het gister ook.
onzemichael:
leonardo1965:
Beste VW-crew,
ik krijg bij het VW10 spel alleen de hoofdduiding van VW 10 in beeld met de stand van de jackpot.In die hoofdduiding staat 'error SQL'???Hebben anderen daar ook problemen mee, of ligt aan mijn PC??

Leo werk jij nou nog steeds met je Intel 386? :o
http://a2.twimg.com/profile_images/1257645494/oude_computer.jpg">
haha just kidding :p, hier ook hetzelfde probleem
'
Fixed!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vw-crew:
basedgod:
Toptipperscompetitie klopt volgens mij nog steeds niet helemaal als het echt alleen om 2012 gaat.

Wat zou er niet kloppen basedgod?

u serious? Een betere blik op de ranglijst: nr 1. Thisizgame heeft in 2012 geen enkele tip geplaatst. nr. 2 Frankvankeulen heeft er 81 geplaatst ipv 182. nr 3. didatovernaar ipv 224 maar 96. nr 4. 03060 heeft er 106 ipv 257. nr 5. vonloite heeft 74 ipv 371 etc. etc. 4 van de 5 mogen dus in principe niet eens in de tussenstand staan, bovendien kloppen de ROI percentages ook niet. Alle tips per speler zijn gewoon meegenomen ipv alleen de tips uit 2012...
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
basedgod:
u serious? Een betere blik op de ranglijst: nr 1. Thisizgame heeft in 2012 geen enkele tip geplaatst. nr. 2 Frankvankeulen heeft er 81 geplaatst ipv 182. nr 3. didatovernaar ipv 224 maar 96. nr 4. 03060 heeft er 106 ipv 257. nr 5. vonloite heeft 74 ipv 371 etc. etc. 4 van de 5 mogen dus in principe niet eens in de tussenstand staan, bovendien kloppen de ROI percentages ook niet. Alle tips per speler zijn gewoon meegenomen ipv alleen de tips uit 2012...

Wat één woord uit kan maken in scripting... opgelost en wel! Bedankt voor je kritische blik (y) We like!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
i like de groene en rode kleurtjes :) (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
http://i39.tinypic.com/usn0j.jpg">
We hebben een update uitgevoerd bij de tips én de odds pagina. Indien er voor een wedstrijd een voorbeschouwing is geschreven zal er een icoontje bij komen te staan die je direct naar de voorbeschouwing brengt. Een handige update dachten we zo :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
onzemichael:
leonardo1965:
Beste VW-crew,

Leo werk jij nou nog steeds met je Intel 386? :o
http://a2.twimg.com/profile_images/1257645494/oude_computer.jpg">
haha just kidding :p, hier ook hetzelfde probleem [/quote
Michael, zit ge nu nog altijd met die afgedankte spullen van Philips te leuren???? lol
In Brabant is de tijd blijven stilstaan denk ik??? ha ha ha ha ;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hebben jullie soms ook plannen voor een mobiele versie van VW?
0 Vind ik leuk's
jovanovic:
Hebben jullie soms ook plannen voor een mobiele versie van VW?

We hebben een testversie online op: https://www.voetbalwedden.net
Echter heeft deze nog lang niet alle functies zoals op de 'normale' website.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Goed werk boys (y) ! Doe zo voort :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.