Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Hier uw rode tekst
Bedankt bouwvakker :D
Graag gedaan ;-)
Hier uw rode tekst
Hier uw groene tekst
Verder is zojuist het mini-bugje aangepast dat als je een tip meespeelt dat dan ook de wedstrijd bij de status updates komt te staan.
We zijn er zojuist (zelf) achtergekomen, jaja we zijn scherp, dat het berekenen van de Jaarlijkse Tips Competitie niet goed ging. De tips van de laatste 12 maanden werden gepakt terwijl dit alleen de tips voor het jaar 2012 moesten zijn. We hebben de update zojuist toegevoegd waarbij moet worden aangemerkt dat:
- Alleen leden met meer dan 100 tips in 2012 in de TUSSENSTAND staan
- Je jezelf uiteindelijk moet kwalificeren voor de EINDSTAND door:
- Minimaal 400 tips te plaatsen (of mee te spelen) in één kalenderjaar
- Minimaal 6 van de 12 maanden actief moet zijn op voetbalwedden.net in de tipscompetitie
Bij deze voor iedereen die het niet helemaal duidelijk vond.
[B]EDIT: [/B]
We hebben tevens een update uitgevoerd bij het tips overzicht. Je kan nu sorteren op een aantal hele populaire landen + europa league/champions league. Indien er nog wensen zijn voor andere landen horen we dit natuurlijk graag :-)
Toptipperscompetitie klopt volgens mij nog steeds niet helemaal als het echt alleen om 2012 gaat.
Toptipperscompetitie klopt volgens mij nog steeds niet helemaal als het echt alleen om 2012 gaat.
Wat zou er niet kloppen basedgod?
Dus 31dec 2012 worden de winnaars bekend toch:P?
Nope, begin Januari 2013.
Alle deelnemers van het Bookmakerspel en/of de VW10 kunnen het ontvangen van mailings over deze spellen uitschakelen via 'instellingen'. Indien je dit uitschakelt zullen we u geen emails meer sturen.
Weet niet hoe het bij jullie eruit ziet, maar bij mij staat "Leden topics" nu onder "Actuele forum topics" terwijl deze er eerst naast stond.
ik krijg bij het VW10 spel alleen de hoofdduiding van VW 10 in beeld met de stand van de jackpot.In die hoofdduiding staat 'error SQL'???Hebben anderen daar ook problemen mee, of ligt aan mijn PC??
Als het aan mijn PC ligt, hoe moetik die error eruit krijgen dan?
:s :s :s
Beste VW-crew,
ik krijg bij het VW10 spel alleen de hoofdduiding van VW 10 in beeld met de stand van de jackpot.In die hoofdduiding staat 'error SQL'???Hebben anderen daar ook problemen mee, of ligt aan mijn PC??
Als het aan mijn PC ligt, hoe moetik die error eruit krijgen dan?
:s :s :s
Leo werk jij nou nog steeds met je Intel 386? :o
http://a2.twimg.com/profile_images/1257645494/oude_computer.jpg">
haha just kidding :p, hier ook hetzelfde probleem