Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Is er een mogelijkheid om 'oude' voorbeschouwingen nog terug te zoeken?? Ik zou graag nog even naar die van RKC - Vitesse willen kijken, maar ken em nergens meer vinden? Is er misschien iets van een archief?
Gaan we aan werken!
Bij tips geeft die niet of nauwelijks tips weer als je zoekt op Duitsland, of Italie etc terwijl die er wel al zijn ......
Gaan we ook aan werken!
alle tips , bij iedereen , van vrijdag 24 februari staan gemeld als verloren , terwijl er nog matchen zijn die bezig zijn en andere die nog moeten gespeeld worden foutje in het systeem ???? plots ben ik van -4 LSP gezakt naar -13 LSP ; daar waar ik normaal gezien ( met winst van mijn tips ) + 1,8 LSP zou moeten stijgen denk dat er een "bug" in het systeem zit , kunnen admins dat ff nakijken
Zou opgelost moeten zijn. De lsp/roi scores worden ieder uur geupdate dus dat zou automatisch ook weer goed moeten komen te staan. Ook zullen we het layout probleem aanpakken, dit zal maandag echter pas worden.
Moment dat een wedstrijd begint , die je hebt staan bij je tips , word die direkt naar de verwerkte tips geplaatst en reeds als verloren gemeld ; terwijl de wedstrijd nog moet starten
Maar ik reken er op dat alles wel in orde zal komen , zowel voor dit "probleempje" als voor de juiste verwerking van de LSP score's
Chatbot: Hulp nodig bij een weddenschap? Bekijk de voorbeschouwingen voor aankomend weekend door op het kopje nieuws te klikken!
Kopje nieuws zal voorbeschouwingen moeten worden :)
[quote]14:40
Chatbot: Hulp nodig bij een weddenschap? Bekijk de voorbeschouwingen voor aankomend weekend door op het kopje nieuws te klikken!
Kopje nieuws zal voorbeschouwingen moeten worden :)
Thanx! Is aangepast. Tevens gaan we morgenochtend een wijziging aanbrengen in het script die de tips van een nieuwe status voorziet. We weten wat de oorzaak is van het niet 100% functioneren.
Thanx! Is aangepast. Tevens gaan we morgenochtend een wijziging aanbrengen in het script die de tips van een nieuwe status voorziet. We weten wat de oorzaak is van het niet 100% functioneren.
(y) Kan gebeuren. Maakt u zich allen vooral niet druk :)! Het komt altijd goed....
grz
Wilde je net een bericht gaan sturen. Het lijkt erop dat alle tips van in ieder geval vandaag die als gelijkspel zijn neergezet goedgerekend zijn....
Weet niet of dit een bekend probleem is?
Hierbij een screenshot. Dit zijn tips van gebruiker Verloo. Dit is niet om iemand te benadelen of iets, bij mij is er namelijk ook 1 onterecht goedgekeurd.
http://i39.tinypic.com/skvukl.png">
Groet,
Tim
Hoi Vonloite,
Wilde je net een bericht gaan sturen. Het lijkt erop dat alle tips van in ieder geval vandaag die als gelijkspel zijn neergezet goedgerekend zijn....
Weet niet of dit een bekend probleem is?
Hierbij een screenshot. Dit zijn tips van gebruiker Verloo. Dit is niet om iemand te benadelen of iets, bij mij is er namelijk ook 1 onterecht goedgekeurd.
http://i39.tinypic.com/skvukl.png">
Groet,
Tim
(y) Kan gebeuren. Maakt u zich allen vooral niet druk :)! Het komt altijd goed....
grz
LEZEN en een beetje GEDULD :) Maandag is alles weer aangepast (y)