Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Ik zie het zo; weet niet of dit hoort of niet, vond het nogal een verandering.
Nu nog steeds? Ik denk dat je een oude versie van het css bestand in je geheugen van je browser had staan. Kan je bevestigen dat het nu goed is?
http://i91.photobucket.com/albums/k315/gangster175/screen.jpg">
ik had gisteren ook dit probleem , en dit is opgelost door op F5 te drukken ( ik werk met Firefox )
succes
Nu nog steeds? Ik denk dat je een oude versie van het css bestand in je geheugen van je browser had staan. Kan je bevestigen dat het nu goed is?
-edit-
Na verwijderen van cache en cookies begint-ie nog steeds zo, maar verdwijnt het wel iedere keer vanzelf.
Ten eerste proficiat met het nieuwe tipsysteem.Is een grote stap vooruit (y) (y) (y)
Toch heb ik nog een foutje ondervonden.Bij de Euro-Leaugue wedstrijd word Schalke04 met een 1 goedgekeurd.
Volgens mij moet dit toch echt een X zijn omdat na 90min het 1-1 stond en er verlengingen aan te pas kwamen.Wel 3-1 na verlengingen,maar de bets bij de tips worden toch ook op 90min berekend dacht ik.Of kan het programma dat de tips controleert dat niet onderscheiden????
;-) ;-) ;-)
foutje in het systeem ????
plots ben ik van -4 LSP gezakt naar -13 LSP ; daar waar ik normaal gezien ( met winst van mijn tips ) + 1,8 LSP zou moeten stijgen
denk dat er een "bug" in het systeem zit , kunnen admins dat ff nakijken
alle tips , bij iedereen , van vrijdag 24 februari staan gemeld als verloren , terwijl er nog matchen zijn die bezig zijn en andere die nog moeten gespeeld worden
foutje in het systeem ????
plots ben ik van -4 LSP gezakt naar -13 LSP ; daar waar ik normaal gezien ( met winst van mijn tips ) + 1,8 LSP zou moeten stijgen
denk dat er een "bug" in het systeem zit , kunnen admins dat ff nakijken
Een pm naar vw-crew is sneller denk ik :)
(ps. niet iedereen vw-crew gaan mailen he ;))
Ik zou graag nog even naar die van RKC - Vitesse willen kijken, maar ken em nergens meer vinden? Is er misschien iets van een archief?
Mijn geplaatste post staat schots en scheef wanneer deze gepost wordt, maar als ik op F5 click dan staat ie wel weer goed.
De scheve post ziet er zo uit:
http://i39.tinypic.com/xbzp8m.jpg">