Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
hoe komt het dat de website vaak vasloopt bij mij als ik iets klik blijft die alleen laden
Ik heb dat ook, op verschillende pc's zowel thuis als op het werk, ene moment doet hij het goed, en dan 'ligt hij er weer uit' voor minimaal een minuut of 5, vaak langer. Alsof je een tijdje kort wordt gebanned zeg maar hehe :d Ik weet het ook niet.
Hij is leuk :d (y)
Bij de tips: ik heb enorm mijn twijfels bij de correcte berekening van de odd bij Betfair: zo zag ik bij een niet-gevormde odd (die nog op 1.01 staat dus) dat de odd veranderd is naar 0.98 of zoiets met de commissie er af...
Klopt die berekening? :-) Zeker niet vergeten rekening te houden dat je enkel op nettowinst commissie betaalt, he :-)
weet niet zeker of het allemaal klopt, maar ik dacht: "Ik meld het even" :-)
Goeie! Je hebt helemaal gelijk! Gaan we morgen aanpassen... (y)
Bij de tips: ik heb enorm mijn twijfels bij de correcte berekening van de odd bij Betfair: zo zag ik bij een niet-gevormde odd (die nog op 1.01 staat dus) dat de odd veranderd is naar 0.98 of zoiets met de commissie er af...
Klopt die berekening? :-) Zeker niet vergeten rekening te houden dat je enkel op nettowinst commissie betaalt, he :-)
weet niet zeker of het allemaal klopt, maar ik dacht: "Ik meld het even" :-)
Goeie! Je hebt helemaal gelijk! Gaan we morgen aanpassen... (y)
Aight! Ik dacht al... Betfair kwam nog nergens boven als beste bookie om iets te spelen... Dat zal waarschijnlijk morgen wel net iets anders zijn :-)
Ivm de jaarprijzen voor de tipscompetitie: wanneer worden deze uitgereikt? maw van wanneer tot wanneer loopt de periode?
Jaarprijzen gelden per kalenderjaar: momenteel spelen we dus 2012. De prijzen zullen ergens begin januari/half januari worden uitgereikt.
Aangezien we iedere week vele voorbeschouwingen schrijven kan je wel eens het overzicht kwijt zijn. We hebben het voorbeschouwing gedeelte compleet over de kop gegooid en los gehaald van het nieuws, het is immers erg belangrijke informatie die je 1, 2, 3 bij de hand moet kunnen hebben.
Eventuele suggesties om de voorbeschouwingen sectie verder te verbeteren zijn natuurlijk altijd welkom. We hebben zelf al wat updates in gedachten waar wilden jullie deze update vandaag niet onthouden.
Geniet ervan!
VW es una chimba! ;-)
Ziet er inderdaad erg netjes uit! Misschien nog een optie toevoegen dat je een berichtje krijgt als iemand een bericht plaatst bij je voorbeschouwing? :)
Kijk, dat is inderdaad een mooie optie. Wie bedoel je trouwens met 'je'? De schrijver van de voorbeschouwing?
Verdere opties bedenk ik me net:
- Abonneren op een schrijver, ontvang een email als iemand een nieuwe voorbeschouwing geplaatst heeft
- Abonneren op een competitie, indien er een nieuwe voorbeschouwing voor en bepaalde competitie is geplaatst ontvang je een bericht
- Head2Head resultaten van de thuis en uitploeg
- Laatste resultaten van de thuis- en uitploeg
- Huidige odds (in eerste instantie 1x2) voor de wedstrijd (indien beschikbaar)
- .....
Dat abboneren op een schrijver vind ik zelf ook een goed idee!