Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kan ik mijn tip geschiedenis helemaal gewist krijgen?
0 Vind ik leuk's
santiiago:
De site is erg aangenaam geworden :d (y) ! Doe zo voort Voetbalwedden !!!

Thanx! Altijd leuk om te horen :-)
vivoex:
Kan ik mijn tip geschiedenis helemaal gewist krijgen?

Nee, we laten alle tips die in het verleden zijn geplaatst staan.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hoe komt het dat de website vaak vasloopt bij mij als ik iets klik blijft die alleen laden
0 Vind ik leuk's
180cc36:
hoe komt het dat de website vaak vasloopt bij mij als ik iets klik blijft die alleen laden
welke browser gebruik je?
is je internetverbinding wel goed?
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
180cc36:

Het is inderdaad even de vraag welke browser je gebruikt... IE heeft (zoals zo vaak) soms problemen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Met IE kan ik de topics niet eens lezen zie dan alleen maar blauwe schermen, wel apart.
met google chrome werkt alles super
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
180cc36:

Ik heb dat ook, op verschillende pc's zowel thuis als op het werk, ene moment doet hij het goed, en dan 'ligt hij er weer uit' voor minimaal een minuut of 5, vaak langer. Alsof je een tijdje kort wordt gebanned zeg maar hehe :d Ik weet het ook niet.
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
180cc36:

Ik heb dat ook, op verschillende pc's zowel thuis als op het werk, ene moment doet hij het goed, en dan 'ligt hij er weer uit' voor minimaal een minuut of 5, vaak langer. Alsof je een tijdje kort wordt gebanned zeg maar hehe :d Ik weet het ook niet.
Jij bent op dat moment ook echt gebanned Nottripping;) maar bij 180cc36 ligt het ergens anders aan! hahaha
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
vincent129:
Met IE kan ik de topics niet eens lezen zie dan alleen maar blauwe schermen, wel apart.
met google chrome werkt alles super

nottripping:

Bedankt, we gaan er wel naar kijken want dit vinden wij niet echt de bedoeling!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bij de tips: ik heb enorm mijn twijfels bij de correcte berekening van de odd bij Betfair: zo zag ik bij een niet-gevormde odd (die nog op 1.01 staat dus) dat de odd veranderd is naar 0.98 of zoiets met de commissie er af...
Klopt die berekening? :-) Zeker niet vergeten rekening te houden dat je enkel op nettowinst commissie betaalt, he :-)
weet niet zeker of het allemaal klopt, maar ik dacht: "Ik meld het even" :-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.