Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
We hebben er de laatste weken hard aan gewerkt en we lieten hier en daar af en toe wat doorschemeren maar vandaag gaan we het voor iedereen lanceren: de vernieuwde tips competities en het achterliggende systeem.
**Extra lancerings actie **
In verband met deze lancering wil Bwin / PartyBets (de sponsor van de tipscompetities) iedere deelnemer aan de tips competities een extra bonus aanbieden van: 20 euro storten = 10 euro gratis krijgen (voor bestaande klanten). Wat moet je hier voor doen? Zorg dat je in de maand februari 2012 minimaal 5 tips plaatst. We zullen je later (begin maart) vragen om je Bwin gebruikersnaam welke we vervolgens aan hen doorgeven. Daarna zal de bonus aan je account worden gekoppeld. Leuk toch!
Meer landen, meer competities, meer wedstrijden en meer bookmakers
Voetbal wedstrijden in 231 landen, wij hebben ze! Maak gebruik van onze grote database aan wedstrijden, bookmakers en odds om jouw tips te plaatsen. Wij maken gebruik van odds die bookmakers beschikbaar stellen, zo kan het dus voorkomen dat we niet altijd alle wedstrijden kunnen aanbieden. Helaas!
Niet één maar twee tips competities
Waar we voorheen 1 tip competitie hadden gaan we over naar 2 verschillende competities: een maandelijkse 1x2 tips competitie en een jaarlijkse 1x2 toptippers competitie. De maandelijkse competitie zal worden gebaseerd op LSP (Level Stake Profit) en de jaarlijkse competitie op ROI (Return Of Investment). Indien je meer wil weten hoe je kans maakt op de prijzen kijk op de 'tips pagina'.
Jaarlijkse toptippers competitie
Dit is de nieuwste tips competitie van voetbalwedden.net met een totaal prijzengeld van 2000 euro. De toptippers competitie is bedoeld voor leden die veel tips plaatsen (minimaal 400 op jaarbasis) en zal gerangschikt worden op de hoogte van je ROI. Alle tips die je in 2012 plaatst zullen (ook met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2012) hiervoor worden meegenomen. De beste tippers zullen boven water komen!
Alleen 1x2 wedden tips plaatsen? Waarom geen andere type weddenschappen?
We hebben momenteel een basis neergezet welke we de komende tijd willen gaan uitbreiden met 'over/under' weddenschappen en wie weet wat er nog meer in het vat zit?
Wat is LSP?
De afkorting LSP staat voor Level Stake Profit. Hoeveel winst of verlies (in stakes gezien) maak je wanneer al je gegeven wedden tips op eenzelfde inzet worden geplaatst. Wij gebruiken de LSP voor het berekenen van het klassement voor de 1x2 maandelijkse tips competitie. In dit geval maakt het niet uit wie welke inzet op een weddenschap inzet, iedere weddenschap van alle gebruikers worden gelijk gesteld. Wil je meer informatie over LSP (en voorbeelden)? Ga dan naar de tips pagina en klik op 'wat is LSP'.
We hopen met deze verbeteringen, waar we zelf erg blij en trots op zijn, dat we jullie nog beter kunnen bedienen. Voetbalwedden.net, samen staan we sterk!
Screenshot van de tussenstanden v.d. tips competities (maandelijks & jaarlijks)
http://i40.tinypic.com/25tfb80.jpg">
Screenshot: nieuwe tip plaatsen
http://i39.tinypic.com/nd35o8.jpg">
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
nice , mooie verbeteringen
keep up the good work
(y) (y)
en maar hopen dat alles verder eerlijk verloopt en dat er geen dubbele voorspellingen gedaan worden ( kan daar eventueel geen mogelijkheid ingebouwd worden , dat eenmaal je een match hebt voorspeld (1 , x of 2 ) dat je die match niet meer kan spelen , zodanig dat dubbele voorspellingen 100% uitgesloten worden ??????
0 Vind ik leuk's
Helemaal toppie weer boys, jullie zijn der maar druk mee (y)
0 Vind ik leuk's
-
draco:
en maar hopen dat alles verder eerlijk verloopt en dat er geen dubbele voorspellingen gedaan worden ( kan daar eventueel geen mogelijkheid ingebouwd worden , dat eenmaal je een match hebt voorspeld (1 , x of 2 ) dat je die match niet meer kan spelen , zodanig dat dubbele voorspellingen 100% uitgesloten worden ??????

Het blijft gewoon mogelijk om op een wedstrijd een X en een 2 te spelen, dat mag je zelf weten. Het is alleen niet slim om te doen als je naar de lange termijn kijkt, en dat is wat we doen. Het is echter niet mogelijk om een tip te spelen die je al hebt gespeeld (bijvoorbeeld 2x een X).
nottripping:
Helemaal toppie weer boys, jullie zijn der maar druk mee (y)

Jep, het houdt ons ook van de straat heh ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nice (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Goed bezig crew, de site wordt op deze manier leuker en leuker. Ik had een vraagje, komt er net zoals vorig jaar ook een reload bonus via Bwin?
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !
Ja elke week graag :d :d :d :d
0 Vind ik leuk's
-
noedels:
Goed bezig crew, de site wordt op deze manier leuker en leuker. Ik had een vraagje, komt er net zoals vorig jaar ook een reload bonus via Bwin?

Hou de site maar in de gaten... gaan de komende weken weer leuke dingen gebeuren ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
noedels:

Hou de site maar in de gaten... gaan de komende weken weer leuke dingen gebeuren ;-)

Oke, ik ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !
De site is erg aangenaam geworden :d (y) !
Doe zo voort Voetbalwedden !!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.