Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
VW, ik heb een aanmerking over de odds bij de tipcompetitie. Vaak komt de odd die je kiest bij het plaatsen van een tip niet overeen met de odd die je terug kunt vinden bij je eigen geplaatste tips. Hoe komt dit? Dit is me nu al meerdere malen overkomen en ik word er schijt en schijtziek van. Iedere keer dat ik een enorm gunstige tip zie, is die nadat ik hem al heb gezet ineens ver gedaald. Ik wordt verdoemme gewoon genaaid waar ik bij sta, aangezien die hoge odd de doorslag geeft voor mijn beslissingen. Als die dan ineens lager blijken vervalt het hele tering idee achter die tip. Net ook weer. Voor genoa kreeg je bij betfred 4.8 ofzo voor een overwinning. Dus ik die vrolijk zetten, kijk ik even later terug staat er potdomme dat ik hem voor 3.20 heb afgesloten. Maar zo zijn we niet getrouwd!
Kan hier wat aan gedaan worden svp?
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Yooo swa alles bong
0 Vind ik leuk's
-
Zie dat sommige mensen bij het tipsysteem wedstrijden bijvoorbeeld op 1 spelen voor (2.20) en op X (voor 3.20) bijvoorbeeld. Is dit eigenlijk toegestaan?? Lijkt me dat je een tip geeft Winst, gelijk óf verlies. Of zie ik dat verkeerd?
0 Vind ik leuk's
basedgod:
VW, ik heb een aanmerking over de odds bij de tipcompetitie. Vaak komt de odd die je kiest bij het plaatsen van een tip niet overeen met de odd die je terug kunt vinden bij je eigen geplaatste tips. Hoe komt dit? Dit is me nu al meerdere malen overkomen en ik word er schijt en schijtziek van. Iedere keer dat ik een enorm gunstige tip zie, is die nadat ik hem al heb gezet ineens ver gedaald. Ik wordt verdoemme gewoon genaaid waar ik bij sta, aangezien die hoge odd de doorslag geeft voor mijn beslissingen. Als die dan ineens lager blijken vervalt het hele tering idee achter die tip. Net ook weer. Voor genoa kreeg je bij betfred 4.8 ofzo voor een overwinning. Dus ik die vrolijk zetten, kijk ik even later terug staat er potdomme dat ik hem voor 3.20 heb afgesloten. Maar zo zijn we niet getrouwd!

Het probleem is al bekend maar kan onder huidige omstandigheden nog niet verholpen worden. Ik heb er ook al aantal keer last van gehad en ik weet dat het echt irritant is. Het systeem is afhankelijk van de odds die gegeven worden door de bookmakers en er gaat soms ergens wat mis. Mocht het voorkomen dat dit gebeurd dan kan dit aan mij doorgegeven worden zodat ik in ieder geval de tip kan verwijderen. Er wordt in ieder geval gewerkt aan de nieuwe versie en hopelijk gaat die helemaal 100% foutenvrij worden. Bedankt nog voor het melden Basedgod.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
03060:
Zie dat sommige mensen bij het tipsysteem wedstrijden bijvoorbeeld op 1 spelen voor (2.20) en op X (voor 3.20) bijvoorbeeld. Is dit eigenlijk toegestaan?? Lijkt me dat je een tip geeft Winst, gelijk óf verlies. Of zie ik dat verkeerd?

Mogen ze zelf weten, het is echter niet heel slim om deze tactiek aan te houden. In de werkelijkheid is dit ook toegestaan maar ook hier: niet slim.
basedgod:

Op het moment dat je een tip plaatst kan deze in de tussentijd net zijn gedaald. Hier kunnen we helaas niets aan doen. We zijn echter bezig om een nieuwe manier van odds-inladen te testen, echter heeft dit nog wat tijd nodig. Indien we hier meer over weten laten we het weten. Momenteel hebben we nog geen tijdsplanning. We keep in touch!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Kan ik ergens uitzetten dat ik geen e-mail krijg bij een privé-bericht? Ik stoor me er behoorlijk aan. Dat zou heel fijn zijn, anders ga ik het in mapje ongewenst zetten. Ik snap wel dat sommige mensen het fijn vinden - zeker als je niet iedere dag hier zit. Maar toch... kan dat uitgezet worden? Of een optie worden toegevoegd?
(y) (y)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:
Kan ik ergens uitzetten dat ik geen e-mail krijg bij een privé-bericht? Ik stoor me er behoorlijk aan. Dat zou heel fijn zijn, anders ga ik het in mapje ongewenst zetten. Ik snap wel dat sommige mensen het fijn vinden - zeker als je niet iedere dag hier zit. Maar toch... kan dat uitgezet worden? Of een optie worden toegevoegd?
(y) (y)

Duidelijk! Gaan even kijken ! gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
http://i39.tinypic.com/2lna8mr.jpg">
Terwijl die e-mail notificatie-functie wordt ingebouwd, mag Ruud Gullit dan weg? Heule slechte marketing, hij geeft de site een luchtje en een misleidend karakter. Of je nou links of rechts of van boven je scherm naar hem kijkt, z'n onbetrouwbare ogen lijken je altijd te volgen. Die babe van Bwin heeft hij ook al weggejaagd en die van Unibet zie je ook steeds meer uit beeld kruipen. Bovendien staat er "De eerste bonus word je aangeboden door Ruud Gullit" en dan staat er nog eens naast Ruud "Ruud Gullit", voor als je compleet geschift bent en niet snapt dat dit onaantrekkelijk figuur Ruud Gullit is. De site zou echt een stuk strakker, eleganter, aantrekkelijker, completer en professioneler zijn zonder Ruud Gullit. Alles wat hij aanraakt gaat namelijk mis, hij leidt af bij het wedden en trekt ongure figuren aan (o.a. op de chat).
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:
http://i39.tinypic.com/2lna8mr.jpg">
Terwijl die e-mail notificatie-functie wordt ingebouwd, mag Ruud Gullit dan weg? Heule slechte marketing, hij geeft de site een luchtje en een misleidend karakter. Of je nou links of rechts of van boven je scherm naar hem kijkt, z'n onbetrouwbare ogen lijken je altijd te volgen. Die babe van Bwin heeft hij ook al weggejaagd en die van Unibet zie je ook steeds meer uit beeld kruipen. Bovendien staat er "De eerste bonus word je aangeboden door Ruud Gullit" en dan staat er nog eens naast Ruud "Ruud Gullit", voor als je compleet geschift bent en niet snapt dat dit onaantrekkelijk figuur Ruud Gullit is. De site zou echt een stuk strakker, eleganter, aantrekkelijker, completer en professioneler zijn zonder Ruud Gullit. Alles wat hij aanraakt gaat namelijk mis, hij leidt af bij het wedden en trekt ongure figuren aan (o.a. op de chat).

:) Pdummmm tsss.......
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
haha, hij is inderdaad een zakkenvuller pur sang
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.