Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
staat er ergens een spelfout of een grammaticaal verkeerde zin? Laat het ons weten en we passen het zo snel mogelijk aan! Plaats je suggestie als reactie in dit topic of neem via pm contact op met één van de crew leden.
Jeej, taalfouten verbeteren! :-)
Goed werk, jongens!
één dingetje zou nog super zijn denk ik: het in categorieën kunnen opdelen van de voorbeschouwingen (per land/competitie), zou het overzichtelijker maken en zullen ze zeker nog meer bekeken worden.
staat er ergens een spelfout of een grammaticaal verkeerde zin? Laat het ons weten en we passen het zo snel mogelijk aan! Plaats je suggestie als reactie in dit topic of neem via pm contact op met één van de crew leden.
Jeej, taalfouten verbeteren! :-)
Goed werk, jongens!
één dingetje zou nog super zijn denk ik: het in categorieën kunnen opdelen van de voorbeschouwingen (per land/competitie), zou het overzichtelijker maken en zullen ze zeker nog meer bekeken worden.
dat lijkt me inderdaad ook super idee wouter nu moet je soms nog erg zoeken tussen de vele voorbeschouwingen.
echt goed dat er zoveel geschreven wordt
Wordt al een tijd aan gewerkt! De tekstschrijvers had ik al gemaild dat dit rond februari wordt. Bedankt voor de feedback.
gr
dat lijkt me inderdaad ook super idee wouter nu moet je soms nog erg zoeken tussen de vele voorbeschouwingen.
echt goed dat er zoveel geschreven wordt
Gaan we inderdaad op korte termijn mee bezig. We gaan echter eerst bezig met een andere update waar we nog niets over kunnen zeggen. Hopelijk kunnen we dit ook ergens in februari presenteren.
En ja spelfouten, vooral in sommige voorbeschouwingen komen ze nog wel eens voor, wat vreemde zinnen ook, maar de vraag is in hoeverre dit storend is. Veel leden of bezoekers zien ze niet eens gok ik hehe.
(y)
Suggestie: reacties op nieuwsberichten / voorbeschouwingen kun je niet wijzigen. Kan dit toegevoegd worden? Ik maak wel 's tikfoutjes / rare zinnen enzo.
Goed bezig mannen (y)
Suggestie: reacties op nieuwsberichten / voorbeschouwingen kun je niet wijzigen. Kan dit toegevoegd worden? Ik maak wel 's tikfoutjes / rare zinnen enzo.
Gaan we meenemen en integreren!