Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Het staat reeds op de agenda om onderzocht te gaan worden. Nog heel even geduld dus (helaas). Als we een oplossing voorhanden hadden hadden we deze direct geïmplementeerd, dit is helaas pindakaas niet het geval.
Mario
Raar, ik dacht dat jij SUPER MARIO was die alles in een oogwenk gefixd kreeg???ha ha ha ha lol ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) :p
Nee, helaas. Het is niet altijd feest Leo ;-)
Jammer genoeg kan ik mijn vorige tips niet verwijderen.
Bericht bewerken
Inhoud verwijderen
Foto van een leuke meid als vervanging erin plakken
(y)
Gebruikers blokkeren
Je kan andere gebruikers, indien je bent ingelogd, 'blokkeren'. Indien je een lid hebt geblocked kan dit lid jou geen nieuwe privéberichten meer sturen. Tevens zal het lid, indien je een eigen forum topic hebt in 'tips van leden' (alleen in dit forum) geen reacties meer kunnen plaatsen. We hopen natuurlijk dat het niet zover hoeft te komen en iedereen goed en respectvol met elkaar omgaat.
Beste tips voor vandaag op homepage
We hebben de 10 beste tips (voor vandaag) op de homepage gezet. Dit was een gemis wat we hiermee hebben opgelost. Het laatste nieuws en de nieuwste artikelen zijn als blokken verdwenen.
Snelmenu: wie spelen een tip mee?
We willen het jullie als bezoekers van voetbalwedden.net makkelijker maken om te zien welke leden er een bepaalde tip 'meespelen'. Indien je met je muis vanaf deze week over een groen duimpje heen gaat (voor nog te spelen tips) dan krijg je een snelmenu te zien met alle leden die de tip meespelen + een eventueel beschikbaar én actueel ROI (zie afbeelding hieronder).
Verdere suggesties of verbeteringen?
Heb jij suggesties voor voetbalwedden.net, staat er ergens een spelfout of een grammaticaal verkeerde zin? Laat het ons weten en we passen het zo snel mogelijk aan! Plaats je suggestie als reactie in dit topic of neem via pm contact op met één van de crew leden.
Horen we inderdaad graag! Top werk VW! (y)
staat er ergens een spelfout of een grammaticaal verkeerde zin? Laat het ons weten en we passen het zo snel mogelijk aan! Plaats je suggestie als reactie in dit topic of neem via pm contact op met één van de crew leden.
staat er ergens een spelfout of een grammaticaal verkeerde zin? Laat het ons weten en we passen het zo snel mogelijk aan! Plaats je suggestie als reactie in dit topic of neem via pm contact op met één van de crew leden.
Jeej, taalfouten verbeteren! :-)
Goed werk, jongens!
één dingetje zou nog super zijn denk ik: het in categorieën kunnen opdelen van de voorbeschouwingen (per land/competitie), zou het overzichtelijker maken en zullen ze zeker nog meer bekeken worden.
Jeej, taalfouten verbeteren! :-)
Goed werk, jongens!
één dingetje zou nog super zijn denk ik: het in categorieën kunnen opdelen van de voorbeschouwingen (per land/competitie), zou het overzichtelijker maken en zullen ze zeker nog meer bekeken worden.
dat lijkt me inderdaad ook super idee wouter nu moet je soms nog erg zoeken tussen de vele voorbeschouwingen.
echt goed dat er zoveel geschreven wordt