Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
UNK! RUUD GULLIT IS WEG! :o
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Het klassement van beste tipper over het hele jaar, is niet helemaal correct weergegeven.
Ook het efltal rechts klopt niet, enig idee hoe dat kan ?
chomponthis2005:
UNK! RUUD GULLIT IS WEG! :o

Chomp speciaal omdat jij wegbent hebben we nu een foto van jou op de plek van Ruud staan :P (a)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
Het klassement van beste tipper over het hele jaar, is niet helemaal correct weergegeven.
Ook het efltal rechts klopt niet, enig idee hoe dat kan?

Is reeds aangepast en alles staat weer goed. Dit had te maken met een kleine update op de profiel pagina's waarbij ieder profiel momenteel een actuele tussenstand van de ROI in het betreffende jaar en een overall ROI geplaatst is. Ongeacht hoeveel tips iemand heeft meegespeeld.
;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik kan geen Engelse tips van vandaag maar meespelen, enig idee hoe dat komt?
(Belgische tips kunnen bvb nog WEL geplaatst worden)
grtz en keep up the good work!
0 Vind ik leuk's
wanneer ik ingelogd ben is de site Veel langzaner dan wanneer ik niet ingelogd ben , af en toe 20 sec. wachten op een pagina ?
Edit : Chrome geen last van internet explorer tergend traag
0 Vind ik leuk's
Waarom is op de tippagina van je profiel niet meer te zien hoeveel goede/foute tips iemand heeft gegeven? En daarmee ook de strike?
Wat er nu staat vind ik ook erg handig, maar ik had liever dit plus de voorgaande statistieken zien vermeld.
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
basedgod:
Waarom is op de tippagina van je profiel niet meer te zien hoeveel goede/foute tips iemand heeft gegeven? En daarmee ook de strike?
Wat er nu staat vind ik ook erg handig, maar ik had liever dit plus de voorgaande statistieken zien vermeld.

Geen idee ik vond het idd ook altijd wel erg handig, je kan eruit afleiden hoeveel procent van de tips goed was ;)
Misschien komt het wel weer terug?
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Update 1:
We hebben vandaag een eerste uitbreiding doorgevoerd voor de tips competitie (welke vanaf nu de VW tipcompetitie gaat heten en niet meer de 1x2 tips competitie) waarbij je niet alleen maar 1x2 weddenschappen kan tippen maar ook dubbele kans weddenschappen: 1x / 12 / x2. In een later stadium zullen we meer mogelijkheden aan het systeem toevoegen.
http://i42.tinypic.com/258v0px.jpg">
Update 2:
We hebben gemerkt dat er onder leden onvrede is over de manier hoe sommige leden ons systeem proberen te 'manipuleren' (let op: het woord manipuleren staat tussen aanhalingstekens) en zodoende een hoge ROI/LSP kunnen krijgen en hiermee de verschillende competities winnen. Het is ten eerste ieders goed recht om de mogelijkheden (en dus de grijze gebieden) te gebruiken. Slim zelfs ;-)
We hebben er echter wel een stokje voor gestoken. Je kan per type weddenschap nog maar één tip plaatsen. Je kan dus niet 2 tips plaatsen waarvan er één op winst uitploeg en één op gelijkspel. Wat wel kan is een 1x2 weddenschap én een dubbele kans weddenschap plaatsen. Dat zijn namelijk 2 verschillende type weddenschappen. Een 1x weddenschap én een x2 weddenschap kan weer niet.
We hopen hiermee het spel spannender én eerlijker te maken.
http://i41.tinypic.com/2rgdt0p.jpg">
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik zeg jabadabadoeee, goed bezig mannen :) (h)
0 Vind ik leuk's
Toppie boys.
Zei het net al in de chat. Ik had Burnley-Birmingham al ff op X.
Wil net ff kijken hoe dat werk met die nieuwe mogelijkheid, ik kan er wel nog 1x bijzetten of 12 maar x2 lukt niet hehehe ;-)
Is dat soms omdat Birmingham gaat verliezen, dat jullie dat al weten en mij willen behoeden haha?
(y)
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.