Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik denk dat er bij sommige wedstrijden in de tipcompetitie een verkeerde notering staat ...
8/apr Manisaspor - Galatasaray 2 @ 7,00
7/apr Zaragoza - Barcelona 2 @ 6,50
Als ik dan op het groene duimpje klik, komen er slechts quoteringen rond de 1,20 ?
Misschien kan dat eens nagekeken worden, want vindt toch dat de tipcompetitie zo niet fair is ...
0 Vind ik leuk's
Ik heb af en toe problemen met het plaatsen van tips via het overzicht van tips, ik kan hem aanklikken, doorklikken naar odds, maar het scherm waarop je dan stake selecteert en bevestigt verschijnt dan niet, terwijl ik dit wel kan doen als ik de wedstrijd zelf zoek via de zoekfunctie bij tips.
0 Vind ik leuk's
-
Dat klopt idd, want er zijn de afgelopen weken veel meer picks waarbij je odd 1.75 zou moeten krijgen, maar ineens 4.5 ofzo krijgt. Op basis hiervan mag geen winnaar worden gekozen, ik hoop dat deze forse fout verholpen kan worden, anders kan je de tipscompetitie net zo goed op zwart zetten..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
basedgod:
Er lijken nog veel meer bugs in te zitten. https://www.voetbalwedden.net/tips/zaragoza-barcelona-19659/ en https://www.voetbalwedden.net/tips/palermo-juventus-20113/ . Kijk is naar die odds die mensen krijgen, 5.50 voor barca en 4.30 voor juve?! Bij deze 4.20 voor dortmund https://www.voetbalwedden.net/tips/wolfsburg-borussia-dortmund-20081/ .
Erg leuk en aardig allemaal, maar op deze manier is het wel erg gemakkelijk om bovenaan te eindigen. Ik weet haast zeker dat de bookies deze absurde odds niet hebben aangeboden..

Deze zijn allemaal aangepast, evenals vele andere weddenschappen.
thijspronk:
Dat klopt idd, want er zijn de afgelopen weken veel meer picks waarbij je odd 1.75 zou moeten krijgen, maar ineens 4.5 ofzo krijgt. Op basis hiervan mag geen winnaar worden gekozen, ik hoop dat deze forse fout verholpen kan worden, anders kan je de tipscompetitie net zo goed op zwart zetten..

We gaan er vanuit, en we vragen graag bevestiging van jullie, dat de fout eruit is gehaald. Op de een of andere manier werden er bij de laatste controle odds voor een gelijkspel opgehaald i.p.v. de odds voor een [2]. Dan krijg je inderdaad hele hoge odds voor ploegen die een veel lagere odd verdienen. We hebben vandaag dan ook alle weddenschappen met een [2] bekeken en gechecked of hier bizarre odds tussen stonden. Voor 98% hebben we alles eruit gehaald.
Mocht je nog iets opmerkelijks tegenkomen, laat het dan weten dan ondernemen we direct actie! We hopen op jullie medewerking ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
http://i45.tinypic.com/2942li9.jpg">
We hebben vandaag weer enkele updates doorgevoerd waarbij de belangrijkste de volgende is: het verbergen van je stake in het tipgeversspel. We geven iedere tipgever (of iemand die een tip meespeelt) de mogelijkheid om je stake (inzet) te 'verbergen' voor andere leden/bezoekers. Op deze manier is het voor 'blinde volgers' onmogelijk om jouw tips exact mee te spelen om zodoende een hoge eindklassering te bewerkstelligen. We hopen dat met deze update het spel nog weer iets eerlijker zal worden :-)
http://i49.tinypic.com/28c29ag.jpg">
Het overzicht van spelers wanneer je 'alleen met je muis' over een tip heen gaat is verbeterd. Daar we steeds meer 'meespelers' krijgen werd de lijst soms veel te lang waardoor het overzicht weg was. Nu hebben we de lijst in 2 gedeeltes opgesplitst waarbij we de personen met een 'hoge' roi bovenaan hebben geplaatst. Tevens hebben we het aantal tips erbij gezet (laatste 12 maanden) zodat je kan zien om een getal representatief is voor het lid.
U vraagt wij draaien ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Thanks mate (y) (y) (y)
Is al mooi begin , maar had ergens liever gezien dat je ook kan verbergen op welke matchen je tipt , want ergens is het toch nog altijd de odd waarde die doorslaggevend kan zijn , en door de match zichtbaar te laten heb je direkt zicht op die odd
Maar is al mooie start
0 Vind ik leuk's
Ik snap dat het jou niet ver genoeg kan gaan, het liefste heb je volgens mij dat je alles af kan schermen. Zover zullen we echter niet gaan. We willen graag zoveel mogelijk gegevens openbaar hebben maar snappen het geval van 'tips kopieren'. Momenteel kan je door snel (of juist in een later stadium) een juiste odd te pakken én je stake te verbergen een prima voorsprong op je 'concurenten' pakken.
Kortom, verder dan dit zullen we niet gaan.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Ik snap dat het jou niet ver genoeg kan gaan, het liefste heb je volgens mij dat je alles af kan schermen. Zover zullen we echter niet gaan. We willen graag zoveel mogelijk gegevens openbaar hebben maar snappen het geval van 'tips kopieren'. Momenteel kan je door snel (of juist in een later stadium) een juiste odd te pakken én je stake te verbergen een prima voorsprong op je 'concurenten' pakken.
Kortom, verder dan dit zullen we niet gaan.

(y) (y)
0 Vind ik leuk's
We hebben zojuist voor alle leden de extra tip mogelijkheid 'double chance' doorgevoerd. Na een kleine testperiode voor een x-aantal gebruikers hebben we deze zojuist publiekelijk gemaakt.
We hopen dat we hiermee een nog leuker spel kunnen aanbieden! Mochten er nog dingen zijn die niet helemaal goed gaat, laat het ons dan als de wiedeweerga weten.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn die problemen hebben om 's avonds op de site te geraken? Overdag heb ik helemaal geen problemen, maar 's avonds, waarschijnlijk omdat het dan drukker is, geraak ik er soms helemaal niet meer op. Is hier iets aan te doen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.