Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Beide bets zijn trouwens fout geweest, dus je gaat ook dubbel het schip in nu ;-)
Meestal als een wedstrijd gestaakt verplaatst wordt of wat dan ook wordt deze verwijdert? Hoezo is dit niet met polen-engeland gedaan?
Werd binnen 24 uur gespeeld, daarom denk ik..
Meestal als een wedstrijd gestaakt verplaatst wordt of wat dan ook wordt deze verwijdert? Hoezo is dit niet met polen-engeland gedaan?
Dit staat in de regels:
Afgelaste, gestaakte wedstrijden alsmede wedstrijden die een opnieuw zijn vastgesteld zullen automatisch een nieuwe datum toegewezen krijgen. Indien een wedstrijd meer dan 36 uur later zal worden ingepland zullen alle lopende weddenschappen voor deze wedstrijd komen te vervallen. Er kunnen voor de nieuwe datum opnieuw tips worden geplaatst omdat de omstandigheden voor de wedstrijd zijn veranderd. Indien een wedstrijd verplaatst zal worden naar een datum korter dan 36 uur na de oorspronkelijke datum dan zullen de tips blijven staan. Indien een wedstrijd zal worden vervroegd dan zullen de tips blijven staan.
Als ik naar de chat kijk en ook naar mijzelf dan wordt er buiten voetbal om denk ik het meeste gebet op tennis.
Misschien een idee (ondanks de site VOETBALwedden heet) bij tips ook uit tennis te kunnen kiezen?
Misschien dat het veel werk kost om het allemaal bij te houden en tennis daarin te implementeren, dan ook zeker niet doen.
Het is maar een idee, en misschien is het wel makkelijk om het bij te houden en te implementeren
We snappen dat er veel tennis liefhebbers zijn, wij richten ons echter alleen op het voetbal. Er zal dan ook geen integratie met tennis wedstrijden komen. Sorry.
1 X 2 is niet hetzelfde als Asian Handicap he :o
Beide bets zijn trouwens fout geweest, dus je gaat ook dubbel het schip in nu ;-)
Gelukkig heb ik deze niet gespeeld , maar komt de printscreen van bij iemand anders (y)
Dag allemaal,
Na weken van ontwikkeling & testen kunnen we jullie mededelen dat we een mooie update aan de tips competitie hebben toegevoegd: de asian handicap! We zijn verheugd om deze extra wed mogelijkheid aan jullie aan te kunnen bieden.
Mochten er dingen zijn die niet helemaal werken, we gaan er niet vanuit natuurlijk, dan horen we dit graag als feedback! Alle uitstaande tips (asian handicaps die in de **Beta** zijn geplaatst zijn zojuist verwijderd van de website. Iedereen begint met een schone 'asian handicap' lei.
Mario
Denk dat het systeem van de "asian handicaps" nog enkele bugs vertoond. Want ondanks dat de crew hier alles in het werk stelt om de site zo aangenaam mogelijk te maken en daarbij zoveel mogelijk "nieuwe" kansen aanbied bij het plaatsen van tips. zijn er toch nog steeds die hier "misbruik" moeten van maken en proberen om het systeem te "misleiden" om zo extra "punten" te scoren en zo hopen een (geld)prijs te scoren (op het eind van het jaar). Maar ja, een geldprijs van 1000 € (jawel duizend euro ) dat klinkt aanlokkelijk en dus probeert men dit dan ook via een niet "faire" ( = oneerlijke ) manier binnen te halen. Hoop dat de crew hiermee rekening houd bij de definitieve afrekening, en zo de kans heeft aan de "eerlijke" tippers om binnen de prijzen te vallen.
Misschien toch eerst het systeem van asian handicaps "on hold" plaatsen tot wanneer de mogelijkheid om zowel te spelen op 1 , x of 2 dit in combinatie met asian handicaps 1,x,2 niet meer mogelijk is. Dus of men speelt zuiver 1,x,2 of men speelt asian handicap 1,x,2. Bij een bookie kan men ook niet in dezelfde combo beide gebruiken , het is a of het is b, maar niet beide.
Men kan bij tips ook niet 1x2 spelen samen met een dubbele kans weddenschap, dit word ook niet aanvaard door het systeem, en een gewone 1x2 spelen samen met een asian handicap 1x2 is hetzelfde, met zet ook "dubbel" in op dezelfde uitslag van 1 match.
http://i1179.photobucket.com/albums/x382/farkaz/asian.jpg">
Hier staan op 6 gespeelde matchen, 4 matchen met dubbele notering in, en zijn dan ook nog eens 4 winnende, dus 4 keer extra punten erbij voor dezelfde matchten.
ps:
1) neen, dit zijn niet mijn tips, ik speel geen asian handicaps
2) neen, ik meld dit niet hier om zelf in de prijzen te vallen, trouwens ik sta plaats 52 in de jaarcompetitie en hoger zal ik niet (meer) geraken ; ik meld dit enkel hier omdat ik liever heb dat "eerlijke" "faire" spelers in de prijzen vallen.
Eerlijkheid duurt het langst
Het tipspel zijn allemaal single bets (welke ****** spreekt er over combo wedstrijden in het tipspel?) Bij elke bookmaker kan je 1 x en 2 (apart) spelen, als ook de asian handicaps
De Asian handicaps zijn trouwens een prima verbetering, voor spelers zoals ik die graag +0 of Draw Not Bet spelen, het is niet omdat jij niets van de Asian handicaps snapt dat ik (en anderen die het doen) zouden valsspelen...
Kijk maar naar jou goede vriend vonloite zijn tips... Hij doet net hetzelfde :-)
Iedereen van Voetbalwedden speelt vals volgens draco, behalve hijzelf..
Laten we alle prijzen uitreiken aan Draco
(y)(y)(y)(y)
Cheers
@ Draco
Bij elke bookmaker kan je 1 x en 2 (apart) spelen, als ook de asian handicaps
De Asian handicaps zijn trouwens een prima verbetering, voor spelers zoals ik die graag +0 of Draw Not Bet spelen, het is niet omdat jij niets van de Asian handicaps snapt dat ik (en anderen die het doen) zouden valsspelen...
Iedereen van Voetbalwedden speelt vals volgens draco, behalve hijzelf..
Cheers
Duurde niet lang vooraleer de persoon van wie de printscreen is, hier op zijn achterste tenen staat te roepen en te tieren. Ik heb nergens beweerd dat de asian handicaps geen prima verbetering zijn , integendeel, eens goed mijn bericht lezen. En waar schrijf of beweer ik dat "iedereen" van VW vals speelt ??? Of beschouw jij je soms als "iedereen"?
En ja, als je mij kan betrappen (en bewijzen) dat ik vals speel, dan zal ik ook zonder "morren" en "janken" de consequenties aanvaarden , zoals bijv geen geldprijs ontvangen mocht dit het geval zijn. Dus begin maar volop te speuren, haal je vergrootglas maar uit de kast en haal de detective in jou naar boven.
Case Closed voor mij.
Ik laat dit over aan de crew en zie wel hoe zij verder deze "bug" oplossen. ( en met "bug" bedoel ik de eventuele fout , niet jij hoor :-) En ja , heb ik het verkeerd over dit systeem, dan neem ik zonder schaamte al mijn woorden terug en wens ik iedereen veel succes met de asian handicaps.
Geniet nog van een fijne avond en wknd en succes met je bets :-)