Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-crew:
str0xje:
De chat verbeteren, heel erg storend dit steeds.

Ik snap dat je wat in de chat wil verbeteren, maar kan je dit iets genuanceerder omschrijven? Wat vind je storend en hoe zou je het opgelost willen zien?

Heel vaak als je iets schrijft komt het niet aan in de chat, dus moet je het nog een keer schrijven. Dit wordt de laatste tijd steeds erger. Daarnaast vind ik het vervelend als ik bijvoorbeeld even naar het forum klik dat mijn eigen berichten dan weer weg zijn.
0 Vind ik leuk's
Tip 1: Spreid je winkansen
Dat heb ik ook vaak ja. Ook is het zo dat ik wel eens 3x bepaalde stukken chat zie als ik naar boven scroll om te kijken wat er gezegd is.
0 Vind ik leuk's
Dat is eigenlijk al heel lang zo met de chat, berichten die wegvallen, dan weer hele stukken dubbele berichten, berichten die er helemaal niet opkomen.
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Dat is eigenlijk al heel lang zo met de chat, berichten die wegvallen, dan weer hele stukken dubbele berichten, berichten die er helemaal niet opkomen.

U vraagt, wij draaien....we gaan hiermee aan de slag en verbeteren dit Thanx mannen....
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
In verband met de verhuizing naar een nieuwe én betere server zullen we vannacht (in de nacht van woensdag op donderdag) om 00:00 de website even op 'zwart' zetten. We zullen een complete backup maken en deze op de nieuwe server terugzetten. Om mogelijk dataverlies te voorkomen zetten we de website op zwart.
De verwachting is dat we morgenochtend rond 10:00 weer online zijn (onder voorbehoud).
Excuses voor het eventuele ongemak.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
In verband met de verhuizing naar een nieuwe én betere server zullen we vannacht (in de nacht van woensdag op donderdag) om 00:00 de website even op 'zwart' zetten. We zullen een complete backup maken en deze op de nieuwe server terugzetten. Om mogelijk dataverlies te voorkomen zetten we de website op zwart.
De verwachting is dat we morgenochtend rond 10:00 weer online zijn (onder voorbehoud).

Wat moeten we nu vannacht doen dan???? :-$
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
Wat moeten we nu vannacht doen dan???? :-$

Probeer maar even een beetje bij te slapen :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
In verband met de verhuizing naar een nieuwe én betere server zullen we vannacht (in de nacht van woensdag op donderdag) om 00:00 de website even op 'zwart' zetten. We zullen een complete backup maken en deze op de nieuwe server terugzetten. Om mogelijk dataverlies te voorkomen zetten we de website op zwart. De verwachting is dat we morgenochtend rond 10:00 weer online zijn (onder voorbehoud). Excuses voor het eventuele ongemak.

We hebben zojuist bericht gekregen dat de verhuizing door omstandigheden vannacht niet doorgaat. De verhuizing staat nu gepland voor de nacht van donderdag op vrijdag, zelfde tijd.
Dus: vrijdag 00:01 tot en met vrijdag 10:00.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Heerlijk die chat :d
0 Vind ik leuk's
Chat werkt perfectooo ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.