Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
De correct scores worden nu meegerekend in de tipcompetitie, maar vind wel dat het dan een vertekenend beeld geeft voor de tipcompetitie :S
Nederland13 die opeens een roi heeft van 142 % :d
Is het de bedoeling dat deze mee gaan tellen of alleen 1X2 en Over/Unders. Anders kunnen we weer een bingo aan correct scores gaan verwachten voor de tipcompetitie :S

Helemaal mee eens, anders kan je net zo goed de maandprijzen en wss ook jaarprijzen verloten onder alle leden. Nu gaan mensen correct scores met odd 150 spelen en als ze die 'hitten' de gegarandeerde prijs ophalen door lage odds te spelen. Kortom correct scores zijn voor 'funbetters' en voor tippers zouden deze 'funbets' niet mee moeten tellen.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
De tip mogelijkheid 'correct score' is momenteel alleen in ontwikkeling en kan door iedereen getest worden. Momenteel zit deze in de **BETA** fase wat aangeeft (zie regels tips competitie) dat alle tips die momenteel geplaatst later definitief worden verwijderd.
Daarmee is de vraag of deze tips gaan meetellen voor de maandelijkse/jaarlijkse ook direct beantwoord: nee.
Of we de correct scores definitief gaan invoeren is wel een punt van discussie. We zijn door jullie opmerkingen ook gaan twijfelen of we deze echt moeten willen invoeren. Hier komen we nog op terug...
In ieder geval alvast bedankt voor de feedback!
Edit:
We hebben de mogelijkheid om 'correct score' te tippen direct maar even inactief gemaakt én alle lopende (en oude) tips van dit type verwijderd. De ranglijsten zullen automatisch worden aangepast.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik wou eens vragen of jullie een optie kunnen maken voor als je een verkeerde tip ( of dat die dubbel word geplaatst) neer zet
in het leden topic , dat je dan alles kan weg halen en niet alleen met de optie edit zodat je daarna een leeg vak te zien krijg
khoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegt anders hoor ik het wel :p
(y)
0 Vind ik leuk's
Berliner AK 07-1860 Munchen
Gisteren gespeeld op dubbele kans 12, is nog niet verwerkt.
Komt vandaag te staan als 30 oktober Leuven - Mechel, dus hier klopt iets niet. ;-)
Als je op die tip zelf klikt komt er wel Berliner AK 07-1860 Munchen te staan.
* Nu staat die aangegeven als PSV Eindhoven - EHC Hoensbroek op mijn profiel.
Klik je erop krijg je het correct te zien.
0 Vind ik leuk's
jova:
Nu staat die aangegeven als PSV Eindhoven - EHC Hoensbroek op mijn profiel. Klik je erop krijg je het correct te zien.

Ik heb geprobeerd dit 'probleem' te reconstrueren maar ik kom er niet uit. Ik zie PSV Eindhoven - EHC Hoensbroek wel staan, deze linkt zoals deze zou moeten: https://www.voetbalwedden.net/tips/psv-eindhoven-ehc-hoensbroek-59763/
Apart... mochten er dingen gebeuren die niet kloppen.. let me know!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
verybad65:
ik wou eens vragen of jullie een optie kunnen maken voor als je een verkeerde tip ( of dat die dubbel word geplaatst) neer zet
in het leden topic , dat je dan alles kan weg halen en niet alleen met de optie edit zodat je daarna een leeg vak te zien krijg khoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegt anders hoor ik het wel :p (y)

Ik snap je punt wel, echter is het niet mogelijk om je eigen bericht te verwijderen. Je kan het alleen zelf bewerken. In het verleden hebben we meegemaakt dat posts plotseling verwijderd waren waardoor een complete discussie niet meer te volgen was.
Dat is de reden :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hoe zit het met de profielfoto's?
Als ik een foto upload krijg ik een foutmelding en kan hem maar niet veranderen.
Zal niet liggen aan de foto's zelf, want heb er nu al een stuk of 20 geprobeerd ;)
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
verybad65:
in het leden topic , dat je dan alles kan weg halen en niet alleen met de optie edit zodat je daarna een leeg vak te zien krijg khoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegt anders hoor ik het wel :p (y)

Ik snap je punt wel, echter is het niet mogelijk om je eigen bericht te verwijderen. Je kan het alleen zelf bewerken. In het verleden hebben we meegemaakt dat posts plotseling verwijderd waren waardoor een complete discussie niet meer te volgen was.
Dat is de reden :-)

oke ,bedankt voor de uitleg :d
(y)
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
jova:
Nu staat die aangegeven als PSV Eindhoven - EHC Hoensbroek op mijn profiel. Klik je erop krijg je het correct te zien.

Ik heb geprobeerd dit 'probleem' te reconstrueren maar ik kom er niet uit. Ik zie PSV Eindhoven - EHC Hoensbroek wel staan, deze linkt zoals deze zou moeten: https://www.voetbalwedden.net/tips/psv-eindhoven-ehc-hoensbroek-59763/
Apart... mochten er dingen gebeuren die niet kloppen.. let me know!

Die tip wordt steeds veranderd in de eerst volgende match die ik speel.
Nu is dat dus:
30.10.2012 Zenit Petersburg - FK Rostov 12 3/10 €1.20
Klik je op die nog openstaande tip, krijg je dit te zien:
30.10 om 19:00
Berliner AK 07-1860 Munchen
Weddenschap: of wint [12]
Odd (quotering): €1.20
Munchen heeft gewonnen btw. ;-)
0 Vind ik leuk's
business:
Hoe zit het met de profielfoto's?
Als ik een foto upload krijg ik een foutmelding en kan hem maar niet veranderen.
Zal niet liggen aan de foto's zelf, want heb er nu al een stuk of 20 geprobeerd ;)

Hier hetzelfde probleem.... Iemand een oplossing ervoor gevonden?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.