Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Weddenschap: Atletico Goianiense wint (0.5)
Match is geëindigd op 2-2 maar somehow komt er bij mijn verwerkte tips een 2 te staan terwijl ik wel degelijk +0.5 gespeeld heb. Tip is dus als verloren verwerkt. De odd voor een 2 overwinning was rond de 10, mijn +0.5 slechts 3.55.
Tip van 30/10 bij mijn lopende tips is nog altijd niet correct verwerkt.
Je moet op de tip van 30/10 klikken om de juiste match te zien.
Berliner AK 07-1860 Munchen
Had daar 12 genomen, en Munchen was gewonnen.
Zou het niet mogelijk zijn als je in het scherm van de tips op een match klikt, en je op de pagina komt waar die tip in detail staat, dat je daar een knop voorziet buiten het duimpje up ? waar je de mogelijkheid hebt een andere mening als tip te plaatsen zoals ipv 1X2 pick over pick ??
dan zou je gewoon het scherm krijgen voor nieuwe tip te plaatsen met al de juiste match vooraf ingevuld, waar je dan gewoon nog de pick en stake moet doen ?
Ik wil nu bijvoorbeeld sunderland-qpr over 2.5 spelen als tip. maar als ik via tips kijk zie ik die match in de hitlist van favo picks staan voor home win... als je dan op link klikt kom je op die pagina terecht, als je dan op mijn nieuwe knopje zou duwen kun je via die weg meteen ook kijken om je eigen keuze te picken, zoals dubbele kans of over x ?
laat eens weten of dit haalbaar is in programmering, denk het wel ?
Dus, je kan nu sorteren op:
- Competitie
- Datum (vandaag, morgen, overmorgen, alle data)
- Type weddenschap
Al het bovenstaande kan ook in combinatie met elkaar, je kan dus heel gericht zoeken.
http://i48.tinypic.com/1zzhy53.png">
dan zou je gewoon het scherm krijgen voor nieuwe tip te plaatsen met al de juiste match vooraf ingevuld, waar je dan gewoon nog de pick en stake moet doen? Laat eens weten of dit haalbaar is in programmering, denk het wel ?
Iets later met mijn reactie dan normaal, maar dit is zeker een mogelijkheid. We hadden het zelfs al op ons eigen lijstje staan, echter zitten we altijd met een factor 'tijd'. Gaat er zeker komen, op welke termijn durf ik alleen nog niet te zeggen.
Thanx!
Vrijdagmiddag (gisteren, red) (...) gericht zoeken.
Bij mij werkt deze update nog niet helemaal. Wat ik ook invul, ik krijg alleen de tips te zien die je standaard te zien krijgt.
Probeer eens je tijdelijke internet bestanden te wissen en dat de pagina opnieuw op te vragen?
Bij mij werkt deze update nog niet helemaal. Wat ik ook invul, ik krijg alleen de tips te zien die je standaard te zien krijgt.
Probeer eens je tijdelijke internet bestanden te wissen en dat de pagina opnieuw op te vragen?
Werkt (y)
Slick.
-edit- Ik weet alleen niet of ik nu alle tips te zien krijg. Mijn eigen tips staan er niet tussen in elk geval.
-edit 2- Sommige wel, sommige niet. Deze bijvoorbeeld niet: https://www.voetbalwedden.net/tips/queens-park-rangers-aston-villa-69420/
Diezelfde staat er wel in van iemand anders: https://www.voetbalwedden.net/tips/queens-park-rangers-aston-villa-69384/
Niet dat ik er zelf wakker van lig, overigens maar zo kunnen mensen mogelijk mijn uitstekende tips missen. En dat moeten we niet willen met z'n allen! ...
Het moet natuurlijk niet zo zijn dan dat jouw tips niet in het overzicht komen, daar zijn ze vaak te goed voor ;-)
http://i47.tinypic.com/vetdvp.png">
2x dezelfde tip, met de ene tip spelen 6 mensen mee en de andere tip 2.