Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-crew:
molliebollie:
Sneeuwplaatje vervangen door: http://i48.tinypic.com/287f8uc.png (moet miss. nog iets bijgewerkt worden rechts bij de dropshadow). Zoals je kunt zien kan er weer normaal gescrolld worden

Geregeld :-) Bedankt voor het meedenken, ik had er de tijd nog niet voor gevonden... (y)

Was 2 minuutjes werk, maar scheelt een hoop frustraties bij het scrollen :)
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
Er zijn wat privéberichten ontvangen waarbij sommige leden zich afvragen waarom er soms bij de tips ht_ft (HalfTime/FullTime) weddenschappen staan terwijl deze nog niet geplaatst kunnen worden als je een nieuwe tip plaatst.
Momenteel zijn we deze type weddenschappen aan het testen en halen we alle bugs die we tegenkomen eruit voordat we deze live in productie gaan nemen. Kortom, we zijn er druk mee en op korte termijn zullen deze type weddenschappen voor iedereeen beschikbaar komen.
Alleen... nog heel even geduld :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
*test* (Als ik een nieuw bericht plaats op het forum, kan ik daarna mijn eigen profiel niet aanklikken. <-- Dus hier links op mijn eigen naam ...) *edit: Ja hoor, de matsubatsi's zijn er nog. Het kan niet. The Bughunter strikes again :)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Test :-) Test :-) Test :-) Test :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Test Test Test Test
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
chomponthis2005:
Als ik een nieuw bericht plaats op het forum, kan ik daarna mijn eigen profiel niet aanklikken. The Bughunter strikes again :)

Bij deze is deze 'bug' aangepast ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Bij deze is deze 'bug' aangepast ;-)

Wow, snel werk (y)
Nog één: als ik een bericht post, staan de knoppen "Niet ok!" "Edit" en "Quote" niet bij mijn eigen post. Da's irritant, want ik moet eerst F5'en voordat ik mijn post kan bewerken.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:
Nog één: als ik een bericht post, staan de knoppen "Niet ok!" "Edit" en "Quote" niet bij mijn eigen post. Da's irritant, want ik moet eerst F5'en voordat ik mijn post kan bewerken.

Gaan we naar kijken, deze update vergt denk ik iets meer voeten in aarde maar we zullen de update wens noteren ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Als je op het forum een bericht plaatst en je iets vetgedrukt wil hebben kun je de tekst niet selecteren en dan op 'B' drukken, zoals het eigenlijk hoort. In plaats daarvan komt het achter je bericht: Hier uw dikgedrukte tekst. Hetzelfde geldt voor schuingedruk, rode/groene letters, etc.
0 Vind ik leuk's
Ik zag net dat m'n favoriete club niet meer bij mijn onderschrift staat :P Kunnen jullie dat weer aanpassen?
Ook staat Marathonbet niet bij Bookmakers, kan die er ook bij :$
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.