Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mooie verbeteringen weer toegevoegd aan het profiel. Je kan niet iedereen zijn tips die open staat zien.Hiervoor moet je eerst een lid volgen.
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
onzemichael:
Ik zag net dat m'n favoriete club niet meer bij mijn onderschrift staat :P Kunnen jullie dat weer aanpassen?
Ook staat Marathonbet niet bij Bookmakers, kan die er ook bij :$

De favoriete club is alleen nog te zien op profiel pagina in dit geval https://www.voetbalwedden.net/profiel/onzemichael
Over Marathonbet zal ik even navraag doen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
1. Favoriete club op profiel gaan we doen!
2. Marathonbet gaan we toevoegen aan de bookmakers, echter niet aan tips competitie
Done:
Je moet een lid volgen op zijn/haar profiel voordat je alle open en gespeelde tips kunt zien.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Is het mogelijk om het volgende aan te passen:
wanneer je een reactie typt in een topic en je wil iets in bijvoorbeeld vetgedrukt zetten, is dit voorlopig niet mogelijk om een stuk tekst te selecteren en op de vette B in de werkbalk te klikken, zoals met Microsoft Word bijvoorbeeld. In de plaats krijg je altijd op het einde van je reactie de gekende haakjes (Hier uw dikgedrukte tekst). Het zou het leven een stuk makkelijker maken ( ;-) ) wanneer die haakjes gewoon aan het begin en einde van de geselecteerde tekst zouden staan. Hetzelfde geldt uiteraard ook voor cursief, onderlijnen...
0 Vind ik leuk's
Hierbij weer een aantal updates die we zojuist aan voetbalwedden.net hebben toegevoegd.
Meer opties in het tips systeem
We hadden al de 1x2, dubbele kans, over/under en asian handicap. Daar zijn zojuist de volgende tip mogelijkheden aan toegevoegd: odd/even, draw no bet, ht_ft en both to score. Kortom, nog meer mogelijkheden om jouw tips te plaatsen! Mocht je foutjes tegenkomen, let us know! Hou er rekening mee dat niet voor iedere wedstrijd alle tip mogelijkheden beschikbaar zijn. Alleen indien wij de odds voor een bepaalde weddenschap kunnen vinden kan je deze in de tips competitie invoegen.
http://i46.tinypic.com/2j72id.png">
Maximaal 5 tips per maand verbergen voor andere leden
Naast het verbergen van je stake konden 'kopieerders' nog steeds jouw tips zonder problemen meespelen. Graag willen wij onze tippers per maand maximaal 5 mogelijkheden geven voor het verbergen van je geplaatste tip(s). Indien je een tip verbergt voor andere leden zal jouw tip niet op je profiel worden weergegeven (wel als je zelf ingelogd bent overigens). Nadat de uitslag van je tip bekend is zal deze wel weer aan je overzicht worden toegevoegd. Let op: het aantal van 5 is op basis van de datum van plaatsing en maximaal 5 per kalendermaand (ook al word de wedstrijd pas een maand later gespeeld).
http://i49.tinypic.com/nfmg7b.png">
http://i47.tinypic.com/30usbhu.png">
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
hypnotist86:
Is het mogelijk om het volgende aan te passen:
wanneer je een reactie typt in een topic en je wil iets in bijvoorbeeld vetgedrukt zetten, is dit voorlopig niet mogelijk om een stuk tekst te selecteren en op de vette B in de werkbalk te klikken, zoals met Microsoft Word bijvoorbeeld. In de plaats krijg je altijd op het einde van je reactie de gekende haakjes (Hier uw dikgedrukte tekst). Het zou het leven een stuk makkelijker maken ( ;-) ) wanneer die haakjes gewoon aan het begin en einde van de geselecteerde tekst zouden staan. Hetzelfde geldt uiteraard ook voor cursief, onderlijnen...

U vraagt wij draaien :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ziet er vers uit.
0 Vind ik leuk's
hoe werkt dat precies? volgens mij doet het script niet als je een tekst typt en dan gaat selecteren en dan verdikken drukt?
0 Vind ik leuk's
Test test test
Eindelijk! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.