Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
20.10.2012 Malaga - Valladolid [2] +1.25 3/10 €1.71 -0.43
aangezien valladolid met 1 goal verschil verloor hoor ik gewoon een half winst te hebben, en geen verlies.
Overigens duurt het laden van de popup met meespelers van tips vrij lang. Op de vorige server werkte dat wat beter vond ik.
Verder vind ik de nieuwe server wel lekker werken, de livechat is zeer goed verbeterd.
deze uitslag van de tip klopt niet: 20.10.2012 Malaga - Valladolid [2] +1.25 3/10 €1.71 -0.43
Jawel, let maar op.
Totale inzet: 3 stakes, mogelijke uitbetaling is 3 x 1.71 = 5,13
Half win = 2,57
Inzet (3) - Terug (2.57) = verlies van 0.43.
Overigens duurt het laden van de popup met meespelers van tips vrij lang. Op de vorige server werkte dat wat beter vond ik.
We gaan er naar kijken, thanx!
Verder vind ik de nieuwe server wel lekker werken, de livechat is zeer goed verbeterd.
Wij ook, op een paar kleine dingetjes na.
deze uitslag van de tip klopt niet: 20.10.2012 Malaga - Valladolid [2] +1.25 3/10 €1.71 -0.43
Jawel, let maar op.
Totale inzet: 3 stakes, mogelijke uitbetaling is 3 x 1.71 = 5,13
Half win = 2,57
Inzet (3) - Terug (2.57) = verlies van 0.43.
Met die manier van berekenen klopt het inderdaad. Maar laat dat nou net de verkeerde manier zijn.
+1.25 kun je in tweeën splitsen. De helft van de inzet op +1, en de andere helft op +1.5. Let op, nu komt de truc:
Totale inzet = 3, verdeelt in tweeën = 1,5.
Bij hc+1 --> lose by 1 --> stake refund --> 1,5 x 1 = 1,5
Bij hc+1.5 --> lose by 1 --> win --> 1,5 x 1,71 = 2,565
Totale uitbetaling: 1,5 + 2,565 = 4,065
Totale inleg: 3
Totale winst: 4,065 - 3 = 1.065
Ik snap hoe jij hebt gedacht, zo heb ik het in het verleden ook berekend bij surebets (om dan geschrokken tot de conclusie komen dat het geen surebets waren ivm het verlies dat je zou lijden) maar dit is de verkeerde manier.
Wat jij berekent is de totale uitbetaling halveren, en je inzet er van af halen. Op die manier kun je alleen met odds van 2+ winst pakken. Maar wat je werkelijk moet doen is je 'totale winst' halveren. Half win heet natuurlijk ook niet voor niets 'half win'. Ze noemen het zo omdat je daadwerkelijk wat wint, niet omdat je er ook verlies op kan maken.
Je kan het ook nog op een tweede manier berekenen die wat sneller werkt:
((((Odd - 1) / 2) +1) x inzet) - inzet) = winst
In mijn geval:
1,71 - 1 = 0,71
0,71 / 2 = 0,355
0,355 + 1 = 1,355 (dit is de odd voor een half win, de 'nieuwe odd' zegmaar)
1.355 x 3 = 4,065
4,065 - 3 = 1,065
Ik hoop dat ik het zo wat helderder voor je hebt gemaakt.
Nederland13 die opeens een roi heeft van 142 % :d
Is het de bedoeling dat deze mee gaan tellen of alleen 1X2 en Over/Unders. Anders kunnen we weer een bingo aan correct scores gaan verwachten voor de tipcompetitie :S
Nederland13 die opeens een roi heeft van 142 % :d
Ja dat kan natuurlijk niet :p
Die correct scores worden weggehaald voor zover ik weet anders is mijn roi ook naar de gallemiezen.