Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info

Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
361 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
tom800:
Worden er nog bijkomende soorten weddenschappen aangeboden? Ik zou graag kunnen spelen in welke helft er meer doelpunten zullen bijvoorbeeld, zijn hier plannen voor? :)

We zijn afhankelijk van onze dataleverancier. We staan altijd open voor het uitbreiden van het type weddenschappen maar hier zijn geen plannen voor op de korte termijn.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
tom800:
Worden er nog bijkomende soorten weddenschappen aangeboden? Ik zou graag kunnen spelen in welke helft er meer doelpunten zullen bijvoorbeeld, zijn hier plannen voor? :)

We zijn afhankelijk van onze dataleverancier. We staan altijd open voor het uitbreiden van het type weddenschappen maar hier zijn geen plannen voor op de korte termijn.

Ok, bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
Hoi
ik had dit al in ander forum neergezet maar is nog niet opgepakt :-(
zouden jullie deze wedstrijden uit mijn tipcompetitie willen halen?
09.11.2013 Bury - Cambridge United over 4.5 10/10 €6.50
1
31.08.2013 Carpi - Padova over 3.5 10/10 €4.90
1
29.08.2013 CD Victoria - Parrillas One over 1.5 10/10 €1.32
2
18.08.2013 Breidablik - KR Reykjavik over 1.5 10/10 €1.25
1
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
tom800:

Ook geen European Handicap? Is toch een grote markt voor
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
jose127:
zouden jullie deze wedstrijden uit mijn tipcompetitie willen halen?

We hebben ze alsnog gekeurd.
datel13:
Ook geen European Handicap? Is toch een grote markt voor

Het heeft onze aandacht maar geen top-prioriteit.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het spel lijkt heel wat te zijn verbeterd, bedankt voor alle aanpassingen (en het harde werk)
Keep up the good work guys ;) ;)
0 Vind ik leuk's
04.01.2014 Dumbarton - Morton [1] +0.5 0/10 €1.39
Ik kon geen stake kiezen? En had op tip plaatsen gedrukt.. ik wou deze tip 3/10 spelen
0 Vind ik leuk's
Ik weet nog steeds niet of de uitslag van de tipscompetitie 2013 nu eigenlijk definitief is? Heb er nog niks van gehoord en ben 7e geworden.
Verder is de vraag van Briansvo en mij onbeantwoord gebleven of ook asian over/unders kunnen worden toegevoegd aan het aanbod. Het is nu heel irritant dat je niet over 2 of over 2.25 kunt spelen.
En wordt sbobt nog ooit toegevoegd aan de mogelijke bookmakers? Ik heb zo ontzettend vaak gehad dat ik door het ontbreken van sbobet op deze site tips invulde met odds die soms wel tot 2 tiende lager lagen. Dit terwijl sbobet voor Nederlanders toch de bookmaker is met de beste odds.
Tenslotte staat er bij mij ook al maanden een afgelaste wedstrijd bij mijn tips (Gateshead - Oxford), kan deze verwijderd worden?
Iedereen verder veel succes met de tipscompetitie 2014, ik vind het mooi dat de beheerders van de site duidelijk bezig zijn met een betere en eerlijke competitie! Want je kunt zeggen van Frankdyk of hoe hij ook alweer heet, hij heeft gewoon geprofiteerd van tekortkomingen in het systeem en daar kun je hem moeilijk op aanpakken, hij is gewoon heel slim en lucky geweest. Dat dat verder niks met een serieuze tipscompetitie te maken heeft is jammer, maar hopelijk brengt de competitie van 2014 daar verandering in.
0 Vind ik leuk's
Dag mensen!
Weet niet of dit de juiste plaats is en of meer mensen hier last van hebben. In mijn profiel zie ik niet mijn tips staan onder het kopje stats. Verder zie ik mij ook niet terug in de ranglijst, terwijl ik al wel tips heb gespeeld.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben, of doe ik iets fout?
Ikben benieuwd en alvast dank!
0 Vind ik leuk's
Bij mij hetzelfde, Frank!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.