Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info

Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
361 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
- odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
Dus ik moet minimal 3/10 plaatsen zodat het mee telt??
Stel je hebt odd van 1,80 is ook een redelijk hoge odd dan telt 1/10 niet mee?
0 Vind ik leuk's
noman:
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan. Dus ik moet minimal 3/10 plaatsen zodat het mee telt?? Stel je hebt odd van 1,80 is ook een redelijk hoge odd dan telt 1/10 niet mee?

Het systeem zal voor odds tussen de 1,35 en 2,00 alleen de stakes 3-10 weergeven. Je kan dus geen andere stake kiezen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
31.08.2013 Carpi - Padova x 10/10 €3.05
18.08.2013 Breidablik - KR Reykjavik BTS: ja 7/10 €1.60
Matches van Augustus, zouden die eruit kunnen?
0 Vind ik leuk's
zozoet:
31.08.2013 Carpi - Padova x 10/10 €3.05
18.08.2013 Breidablik - KR Reykjavik BTS: ja 7/10 €1.60
Matches van Augustus, zouden die eruit kunnen?

Gaan we regelen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
is de volledige eindstand en de prijsverdeling al bekend?
0 Vind ik leuk's
galaaaaaa:
is de volledige eindstand en de prijsverdeling al bekend?

Tips competitie -> onderaan -> selecteer 'jaar 2013 (minimaal 600 tips)
:-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wanneer kunnen prijswinnaars hun prijs verwachten bij Unibet?
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
lieven:
Ik heb net vastgesteld dat frankydk niet meer voorkomt in het jaar-eind-klassement van de tipscompetitie 2013.
Nu ben ik toch wel benieuwd welke truck jullie uit jullie toverhoed hebben getoverd om frankydk te laten verwijderen uit het jaarklassement?

Geen, de definitieve standen worden morgen definitief gemaakt. En wij toveren helemaal geen truuks uit welke hoed dan ook! Hoe kom je hier bij?
lieven:
Je kan volgens mij toch niemand iets verwijten omdat hij slim en doordacht het spel speelde en heeft geprofiteerd van de tekortkomingen in het systeem.

Klopt, helemaal gelijk.
lieven:
Maar ik heb toch wel zo het gevoel dat de crew aan het toegeven is aan de commentaren, de heisa en de druk die ontstaan is na de overwinning van frankydk en daarom één of andere reden of excuus uit hun toverhoed zullen toveren om hun gelijk te halen. En als dit zo is, dan vind ik dit van de vw-crew superlaag en zijn jullie superslechte verliezers.

Welke druk en welke heisa? Hij houdt zich aan de regels en wij ook. Wij komen onze woorden, zoals altijd, na en dus ook deze keer. Waar komt je gevoel vandaan? Omdat wij nog geen definitieve stand hebben doorgegeven? Die staat gewoon op deze pagina: https://www.voetbalwedden.net/tips-competitie/ --> onderaan --> selecteer 2013 (minimaal 600 tips).
Klaar met stemmingmakerij? Ik hoop toch echt dat we in de loop der jaren iets meer krediet hebben verdiend. Toch Lieven?
frankvd:
Weet niet of dit de juiste plaats is en of meer mensen hier last van hebben. In mijn profiel zie ik niet mijn tips staan onder het kopje stats. Verder zie ik mij ook niet terug in de ranglijst, terwijl ik al wel tips heb gespeeld. Zijn er meer mensen die hier last van hebben, of doe ik iets fout? Ikben benieuwd en alvast dank!

Ik denk dat er iets niet goed gaat qua updaten van de tipscompetitie 2014. We kijken er morgen naar.
willempie6:
Ik weet nog steeds niet of de uitslag van de tipscompetitie 2013 nu eigenlijk definitief is? Heb er nog niks van gehoord en ben 7e geworden.

Morgen (maandag) hoor je hier meer over.
willempie6:
Verder is de vraag van Briansvo en mij onbeantwoord gebleven of ook asian over/unders kunnen worden toegevoegd aan het aanbod. Het is nu heel irritant dat je niet over 2 of over 2.25 kunt spelen. En wordt sbobt nog ooit toegevoegd aan de mogelijke bookmakers? Ik heb zo ontzettend vaak gehad dat ik door het ontbreken van sbobet op deze site tips invulde met odds die soms wel tot 2 tiende lager lagen. Dit terwijl sbobet voor Nederlanders toch de bookmaker is met de beste odds.

Wij staan altijd open voor een uitbreiding van de tipscompetitie qua functionaliteit en bookmakers. Het heeft echter niet onze hoogste prioriteit dus verwacht op korte termijn (binnen enkele weken) niets bijzonders op dit vlak.
willempie6:
Tenslotte staat er bij mij ook al maanden een afgelaste wedstrijd bij mijn tips (Gateshead - Oxford), kan deze verwijderd worden?

Gaan we in orde maken!

Beste Crew,
Ik zie mijn stats nog steeds niet terug in mijn account.....
Enig idee of er al meer info is?
0 Vind ik leuk's
frankvd:
Beste Crew,cIk zie mijn stats nog steeds niet terug in mijn account..... cEnig idee of er al meer info is?

Ik zie al wat er aan de hand is. Komt morgen helemaal goed ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
komt er nu een afzonderlijke tussenstand per land in de tips competitie?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.